پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
شهرداری یاسوج در دو سال گذشته دست به ترمیم برخی از چمن های تخریب شده بلوار های شهری زده است،اما یکی از این بلوار ها که همچنان بلاتکلیف مانده است بلوار جمعه بازار است.

شعارسال: شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان یکی از مراکز گردشگری در جنوب کشور محسوب می شود و همین امر باعث شده تا مسئولان زیبا سازی شهری نظر ویژه ای نسبت به ترمیم چمن بلوار های آن داشته باشند با این وجود این کار با کم و کاستی های نیز همراه بوده است.

 

یکی از مشکلاتی که در ترمیم چمن های شهر یاسوج زیاد به چشم می آید از بین رفتن بخش های ترمیمی بواسطه راه رفتن افراد در مدت زمان کوتاهی از ترمیم است.

 

با این تفاسیر همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است شهرداری یاسوج چند ماهی است اقدام به برداشت لایه چمن بلوار جمعه بازار زده است تا دست به ترمیم آن بزند اما آیا بهترین راهکار ترمیم چمن است؟

 

یکی از مهمترین دلایل برای اینکه کاشت چمن در این بلوار به راحتی از بین می رود رفت و آمد بسیار زیاد شهروندان به سمت جمعه بازار در این منطقه است که خود مهمترین دلیل برای عدم کاشت دوباره چمن در این بلوار است.

 

با توجه به تجربه قبلی از ترمیم چمن در برخی بلوار های پر رفت و آمد در شهر یاسوج می توان دریافت که ترمیم چمن تنها راهکار برای زیبا سازی یک بلوار نیست و مسئولین شهرداری می توانند با سنگ فرش این بلوار هم جلوی هدر رفت بیت المال را بگیرند و هم به زیبای بصری شهری کمک کنند.

 

 

 

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 8آبان1398، کدخبر: 437485، sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
لاک پشت در نهایت به مقصود و مقصد میرسه اینجا تفاوتش اینکه ما بعید بدونیم این بازار بالاخره اوکی بشه یا خیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین