پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۴۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
برای یک فرد متخلف در زنجان که مجوز کاشت گل و گیاه در یکی از پارک های شهر زنجان را دریافت کرده بود، به دلیل عدم انجام این کار و کشت گوجه فرنگی پرونده قضایی تشکیل شد.

شعار سال:  برای یک فرد متخلف در زنجان که مجوز کاشت گل و گیاه در یکی از پارک های شهر زنجان را دریافت کرده بود، به دلیل عدم انجام این کار و کشت گوجه فرنگی پرونده قضایی تشکیل شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری زنجان  افزود:  سال گذشته شهرداری با توجه به طرح بهره وری و به استناد مجوز منابع طبیعی مجوز کاشت گل و گیاه به یک شخص داد که پس از مدتی مشخص شد که این شخص از مجوز صادر شده سو استفاده کرده است.

سجاد خانمرادی افزود:  قرارداد  و مجوز صادر شده در راستای کاشت گل و گیاه بوده و این اقدام نیز مصادف با تغییر و تحولات مدیریتی در شهرداری بوده است.

وی اظهار داشت: باپی گیری انجام شده، پرونده قضایی برای فرد متخلف تشیکل شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:10مرداد1398،کدخبر:1285608،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین