پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
در این گزارش به عنوان یک برند معروف به سراغ سلبریتی‌هایی همچون بهنوش بختیاری، پوریا پورسرخ، رامبد جوان و ... رفتیم تا قیمت انتشار یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام‌شان را دربیاوریم.

شعار سال:در این گزارش به عنوان یک برند معروف به سراغ سلبریتی‌هایی همچون بهنوش بختیاری، پوریا پورسرخ، رامبد جوان و ... رفتیم تا قیمت انتشار یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام‌شان را دربیاوریم.

 «خیلی‌ها ازم پرسیدن لباسی که توی جشنواره پوشیدم کار کی بوده؟ پیج خیاط خوش سلیقه‌مو این زیر تگ می‌کنم. شما هم برید و کاراشو ببینید. راستی اگه تا همین هفته دیگه برای سفارش کارتون اقدام کنید، ۲۰ درصد تخفیف می‌گیرید و... .» کپشن را خواندید؟ حالا با دو ضربه روی ویدئو یا تصویر بزنید تا لایک هم گذاشته باشید. بعد روی آدرس داخل کپشن بزنید تا فرد مدنظر را دنبال کنید و از کارهای او هم عقب نمانید. فکر می‌کنید این وسط چه اتفاقی افتاد؟ هیچی! فقط مقدار قابل‌توجهی پول جابه جا شد و اصلا شما متوجه نشدید. می‌پرسید چقدر؟ باید بگویم چیزی در حدود چندمیلیون ناقابل!

ما هر روز وارد اینستاگرام می‌شویم تا از دنیای دور وبرمان با خبر شویم؛ ببینیم بازیگر مورد علاقه‌مان امروز چه کرده؟ کدام یکی‌شان حاشیه‌ساز شده و آن سیاستمدار همیشه خبرساز چه گفته یا چه بیانیه‌ای صادر کرده است اما غافل از این‌که خیلی از چیزهایی که مورد پسند ماست، فقط و فقط یک ترفند پول‌ساز است که صفحات اینستاگرامی بعضی‌ها را پرمخاطب یا چندصدهزار لایک عاشقانه را روانه پست مجازی این آدم‌ها می‌کند.

اگر باور نمی‌کنید، پرونده امروز «زندگی سلام» را بخوانید. در پرونده امروزبه صورت تلفنی ، تلگرامی یا در دایرکت  سراغ چندچهره بازیگر، کمدین و خواننده رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک پست تبلیغاتی داخل صفحه اینستاگرامی‌شان چقدر پول می‌گیرند؟ در ضمن با چند اینفلوئنسر یا شاخ اینستاگرامی هم تماس گرفتیم و رقم پیشنهادی‌شان برای یک پست تبلیغاتی را پرسیدیم خلاصه در این پرونده دنبال این بودیم لایک ها و فالو کردن های ما چقدر می تواند در درآمد زایی چهره  ها موثر باشد.  لایک هایی که گاهی اوقات بدون دقت و توجه سهم دیگران می شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:13مرداد1398،کدخبر:408685،ana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین