پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
استاندار بوشهر صبح امروز در حاشیه بازدید از جاده ورودی غربی دیر حدفاصل شهر دیر تا پتروشیمی سیراف انرژی در شهرستان دیر اظهار داشت: ورودی غربی دیر با توجه به استقرار پتروشیمی‌ها و حجم بالای ترافیک خطرآفرین است و باید تلاش شود هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

شعارسال: استاندار بوشهر گفت: 6 کیلومتر ابتدایی جاده ورودی غربی دیر باید تا پایان شهریور ماه سال جاری تکمیل شود.

 مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «دوبانده شدن مسیر دیر امام‌زاده شاه ابوالقاسم تسریع شود» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگار فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کرده است.

استاندار بوشهر صبح امروز در حاشیه بازدید از جاده ورودی غربی دیر حدفاصل شهر دیر تا پتروشیمی سیراف انرژی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان دیر اظهار داشت: ورودی غربی دیر با توجه به استقرار پتروشیمی‌ها و حجم بالای ترافیک خطرآفرین است و باید تلاش شود هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه عرض کم این جاده خطرآفرین است، افزود: اکنون که بخشی از این مسیر زیرسازی و آسفالت شده است هم با توجه به تاریکی شب و نبود روشنایی و خط‌کشی و عرض زیاد آن خطرناک است و باید ایمنی این جاده تأمین شود.

وی با تأکید بر اینکه پیمانکار پروژه باید 6 کیلومتر ابتدایی این مسیر را تا پایان شهریور ماه سال جاری تکمیل کند، ادامه داد: فرمانداری دیر بعد از اتمام هفته دولت، نشستی با پتروشیمی‌های مستقر در اطراف شهر دیر برگزار کند و 1.5 کیلومتر باقی مانده مسیر دیر تا متانول سیراف انرژی که هنوز زیرسازی نشده است را تعیین تکلیف کند.

به گزارش فارس، در حال حاضر 6.2 کیلومتر از مسیر دیر تا امام‌زاده شاه‌ابوالقاسم زیرسازی و 3.4 کیلومتر آن آسفالت شده است و در مجموع 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار: 16 مرداد1398،کدخبر:13980516000106 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین