پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
عباس رضایی در همایش ائمه جمعه استان که با حضور وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در تالار شهروند برگزار شد، اظهار داشت: کشور با جنگ اقتصادی که استکبار جهانی آغاز کرد در شرایط سختی قرار دارد که اگر تدابیر دولت نبود مردم با مشکلات بیشتری روبرو بودند.

شعارسال: استاندار اصفهان گفت: مردم مشکلات معیشتی را به پای دولت نمی گذارند و آگاه هستند زیرا در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی قرار داریم.

عباس رضایی در همایش ائمه جمعه استان که با حضور وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در تالار شهروند برگزار شد، اظهار داشت: کشور با جنگ اقتصادی که استکبار جهانی آغاز کرد در شرایط سختی قرار دارد که اگر تدابیر دولت نبود مردم با مشکلات بیشتری روبرو بودند.

وی افزود : در چنین شرایطی مردم مشکلات معیشتی را به پای دولت نمی گذارند و آگاه هستند زیرا در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی قرار داریم.

استاندار اصفهان با اشاره به این که مردم اصفهان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همدلی و همراهی خود را از نظام نشان دادند ،خاطرنشان کرد : همدلی و همزبانی بسیار ستودنی بین مردم و نهادهای اجرایی استان وجود دارد که این مهم با رهنمودها و راهنمایی های آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان و آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان حاکم شده است.

وی خاطرنشان کرد : مردم از این جنگ شدید اقتصادی و واقع شدن در شرایط سخت همچنان پشیتبان نظام اسلامی هستند و با صبر و متانت و استقامت این جنگ را به نفع خود رقم خواهند زد.

رضایی با اشاره به این که دولت از کاهش مشکلات معیشتی مردم غافل نبوده است به کاهش نرخ بیکاری در اصفهان اشاره و اضافه کرد : این نرخ بیکاری در اصفهان در بهمن سال ۹۷ ، ۱۳.۳ درصد بود و در بهار ۹۸ به ۱۰.۷درصد رسید و این موفقیت در پی امیدواری و نشاط مردم و راهنمایی های ائمه جمعه حاصل شده است.

رضایی ادامه داد : با عنایت خداوند پس از ۱۲ سال باردیگر توانستیم آب کشت محصولات بهاره شرق و غرب این استان را تامین کنیم.

وی با بیان این که انتظار است با حمایت ائمه جمعه انتخابات پرشوری را در سال جاری در جهت وفاق ملی برگزار کنیم ، گفت : اطمینان داریم مشکلات مقطعی اقتصادی و تحریم ها نمی تواند بر اراده ملت برای پیشرفت و توسعه تاثیر بگذارد و ائمه جمعه برای ایجاد امید و نشاط در مردم تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: انتظار است ائمه جمعه استان در راستای تحقق معنویات رهبری امید بخشی را در جامعه و در جوانان زنده کنند.

رضایی با اشاره به این که اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی شناخته می شود ، گفت : انتظار داریم که در آستانه محرم ائمه جمعه استان از هم اکنون در این بخش اقدامات موثر و تبلیغات تاثیرگذاری را انجام دهند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 15 مرداد1398،کدخبر:881779 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
همدلی و همزبانی بسیار ستودنی بین مردم و نهادهای اجرایی استان وجود دارد که این مهم با رهنمودها و راهنمایی های آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان و آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان حاکم شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین