پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۱
استاندار کرمانشاه، از فراهم شدن تمام شرایط برای بازگشایی مرز خسروی خبر داد و گفت: مشکل امنیتی خاصی برای تردد زائران اربعین از مرز خسروی تا کربلا نداریم.

شعارسال: هوشنگ بازوند در نشست ستاد اربعین استان، اظهار داشت: با توجه به مذاکراتی که با عراق داشته‌ایم همه شرایط برای بازگشایی مرز خسروی آماده است.

وی ادامه داد: طی چند روز آینده وزیر کشور عراق به ایران سفر می‌کند که یکی از توافقنامه‌هایی که احتمالا مطرح خواهد شد، بازگشایی مرز خسروی است‌.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: براساس رصدهای صورت گرفته، مشکل امنیتی خاصی برای تردد زائران اربعین از مرز خسروی تا کربلا نداریم.

بازوند یادآور شد: لازم است که مدیران استان موضوع میزبانی از زائران اربعین را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

وی از معاونان سیاسی امنیتی اجتماعی و عمرانی استانداری خواست فردا برای بررسی و رصد میدانی وضعیت مسیر تردد زائران اربعین در منطقه حضور یابند.

بازوند با بیان اینکه در زمینه زیرساخت‌ها و میزبانی شایسته از زائران اربعین، از وضعیت مطلوب و در خور نام و آوازه مهمان‌نوازی کرمانشاهی فاصله داریم، افزود: باید هم مسؤولان و هم مردم کرمانشاه که عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند، با تمام وجود پای کار بیایند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:20مرداد1398 ، کدخبر: 13980520000345: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین