پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۸۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
استاندار کردستان، گفت: وقتی چهره استان فقیر و ناکارآمد نشان داده شود هیچ سرمایه‌گذاری به کردستان نمی‌آید و در واقع فضای عمومی جامعه اگر نامطلوب باشد موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود.استاندار کردستان، با بیان اینکه تخلف مدیران باید به صورت شفاف مطرح شود، خطاب به خبرنگاران گفت: شفاف و به صورت مکتوب تخلفات را برای من ارسال کنید و نباید تمام مدیران را ناتوان و ناکارآمد جلوه ندهیم.

شعار سال: بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه( 20 مرداد) در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، با اشاره به اینکه امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه در توسعه کردستان قدم برداریم، اظهار کرد: با نزدیک شدن به هفته دولت، گزارش کاملی از توسعه استان را طی یکسال گذشته تاکنون به اصحاب رسانه منعکس خواهم کرد.

وی تصریح کرد: باید در استان به نقاط قوت نیز توجه شود چراکه رسالت اصلی ما امید آفرینی در جامعه است.

استاندار کردستان، با بیان اینکه تخلف مدیران باید به صورت شفاف مطرح شود، خطاب به خبرنگاران گفت: شفاف و به صورت مکتوب تخلفات را برای من ارسال کنید و نباید تمام مدیران را ناتوان و ناکارآمد جلوه ندهیم.

مرادنیا افزود: وقتی چهره استان فقیر و ناکارآمد نشان داده شود هیچ سرمایه گذاری به کردستان نمی‌آید و در واقع فضای عمومی جامعه اگر نامطلوب باشد موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

وی ذکر کرد: رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است و این موضوع بارها در جامعه تکرار شده که در این راستا می‌طلبد صادقانه و منصفانه در جامعه فعالیت کنند.

استاندار کردستان، عنوان کرد: فضای مجازی بسیار موفق تر عمل کرده و مخاطبان آن بیشتر از خبرگزاری و روزنامه هاست. افرادی در فضای مجازی به مدیران تهمت و توهین می‌کنند که هدفشان فقط تخریب توسعه استان است.

مرادنیا با اشاره به اینکه رسانه‌ها و مدیران برای توسعه استان باید صادقانه و شفاف عهد و پیمان ببندند، گفت: کنگره مشاهیر کرد به این خاطر برگزار شد که بتواند به توسعه کردستان کمک کند و خوشبختانه بازتاب بین المللی نیز داشت اما متاسفانه این کنگره بزرگ توسط برخی از اهالی رسانه کمرنگ و بعضا تخریب گونه جلوه داده شد.

وی در ادامه اعلام کرد: از هفته آینده پیگیر دریافت مجوز یک رسانه سراسری در استان خواهم شد، چون نشریه ملی باعث می شود که صدای کردستان به سراسر کشور منتشر شود.

استاندار کردستان، در پایان یادآور شد: برای صندوق خانه مطبوعات در گام اول 200 میلیون تومان کمک بلاعوض برای خبرنگاران ایجاد می‌کنیم تا بتوانند از این صندوق وام بگیرند و استقلال مالی داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار 21مرداد 98، کد خبر: 98052110255، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
1
0
فضای مجازی بسیار موفق تر عمل کرده و مخاطبان آن بیشتر از خبرگزاری و روزنامه هاست.
ناشناس
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
شما استاندار هستید،چرا سایرین را زیر سوال می برید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین