پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس پیش بینی‌ها قرار بود اورژانس هسته‌ای بوشهر در نیمه نخست سال به بهره برداری برسد اما بر اساس افزایش قیمت‌ها در سطح جامعه تلاش می‌کنیم این پروژه در چند ماه آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.

شعارسال: معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس پیش بینی‌ها قرار بود اورژانس هسته‌ای بوشهر در نیمه نخست سال به بهره برداری برسد اما بر اساس افزایش قیمت‌ها در سطح جامعه تلاش می‌کنیم این پروژه در چند ماه آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.

ایرج بیژنی ظهر امروز با اشاره به پروژه احداث بیمارستان اورژانس هسته‌ای در بوشهر اظهار داشت: بیمارستان اورژانس هسته‌ای بوشهر با هشت هزار متر مربع زیر بنا در حال احداث است.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: این بیمارستان دارای ۱۱۰ تخت بستری است که با اضافه شدن این تعداد تخت، می‌تواند کمک خوبی به بیمارستان شهدای خلیج فارس برای بستری بیماران کند.

وی افزود: ۴۰۰ متر مربع این بیمارستان در زمان حادثه در اثر حوادث هسته‌ای است کاربرد دارد و هفت هزار و ۶۰۰ متر مربع آن به طور دائم قابل استفاده است.

بیژنی بیان داشت: بر اساس پیش بینی‌ها قرار بود این پروژه در نیمه نخست سال به بهره برداری برسد اما بر اساس افزایش قیمت‌ها در سطح جامعه تلاش می‌کنیم این پروژه در چند ماه آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پیشرفت خوب پروژه دانشکده پزشکی و دندانپزشکی خبر داد و گفت: این پروژه با مساحت ۱۹ هزار متر مربع پیشرفت ۷۰ درصدی دارد، البته فاز اول آن دارای پیشرفت ۹۵ درصدی می‌باشد و انتظار داریم قبل از آغاز سال تحصیلی به بهره برداری برسد.

وی از احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی در بوشهر، ۲۴۰ تخت خوابی در برازجان خبر داد و گفت: بیمارستان برازجان ۴۰ درصد اسکلت آن پیشرفت داشته است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار:21  مرداد 1398 ، کدخبر: 13980521000398،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین