پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۳۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
استاندار سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به این استان تعلق گرفته است، گفت: تا کنون ۸۵ درصد معادل بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
شعار سال : ستاندار سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به این استان تعلق گرفته است، گفت: تا کنون ۸۵ درصد معادل بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
 علی رضا آشناگر پیش از ظهر پنج شنبه در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه شاخص‌های اعلامی نشان می‌دهد که شاخص‌های توسعه در استان توسعه بهبود پیدا کرده است، تاکید کرد:  میزان جذب تسهیلات بالای ۹۰ درصد در حوزه اشتغال یکی از مسائلی است که خوشبختانه در استان رقم خورده است.
وی افزود: از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلاتی که برای رفع موانع تولید در استان سمنان در نظر گرفته شد، با عملکرد بانک‌های عامل استان خوشبختانه ۸۵ تا ۸۶ درصد آن یعنی معادل بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تحقق پیدا کرده است.
استاندار سمنان ادامه داد: گزارشی از سوی سازمان استخدامی کشور دریافت کردیم که استان سمنان در شاخص رضایتمندی مردم از مدیران، رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده و این نشان از این دارد که دستگاه‌های اجرایی ما کاملا پاسخگو و مسئولیت‌پذیر بودند و در شرایط سخت به خوبی عمل کردند و به همین واسطه از مسئولان تقدیر و تشکر می‌کنم.
آشناگر با بیان اینکه  امیدوارم بتوانیم در بهبود فضای کسب و کار، فضای اداری و خدمات رسانی به مردم این رویه را دنبال کنیم و همچنان در رده‌های بالای رضایتمندی مردم باشیم‌، تاکید کرد: امیدوارم دوستان با این روحیه و مسئولیت‌شناسی، همچنان در خدمت به مردم توفیق پیدا کنند.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24مرداد 1398، کدخبر:4693179،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
گزارشی از سوی سازمان استخدامی کشور دریافت کردیم که استان سمنان در شاخص رضایتمندی مردم از مدیران، رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده و این نشان از این دارد
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
خوبه دیگه، یک وجب استان و 900 میلیارد تومان تسهیلات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین