پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
علی تشنه دل در دویست و بیست و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر ،اظهار داشت:با پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۵۵ واحد صنعتی ، ۲۵۹ فرصت شغلی جدید در این واحدها ایجاد شده است.
شعارسال:سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیرو پرداخت تسهیلات رونق تولید ۹۸ به واحدهای صنعتی، از ایجاد  ۲۵۹ فرصت شغلی جدید در بخش صنعت این استان خبر داد.
 
*** ۲۵۹ فرصت شغلی جدید 
 
 علی تشنه دل در دویست و بیست و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر ،اظهار داشت:
 
با پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۵۵ واحد صنعتی ، ۲۵۹ فرصت شغلی جدید در این واحدها ایجاد شده است.
 
*** گزارشی از تسهیلات پرداختی
 
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در خصوص تسهیلات پرداختی به واحدهای صنعتی این استان، افزود:
 
طی پایش صورت گرفته توسط کمیته نظارت بر تسهیلات رونق تولید استان ۳هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به این تعداد واحد صنعتی پرداخت شده است .
 
 ۵۴ درصد از تعهد پرداخت تسهیلات و  ۱۲۵ درصد از تعهد اشتغال ایجاد شده در این تعداد واحدها تا کنون محقق شده است.
 
۴۱۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی بالغ بر ۱۴هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده‌اند.
 
از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۲۴۱ واحد به ارزش ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۷۱ واحد به ارزش ۳۳۵۱ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می‌باشد.
 
 در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸، ۷۰۹ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۶ هزار و پانصد میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند .
 
از این تعداد، ۳۷۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی می‌باشد.
 
*** رفع موانع تولید
 
 سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پایان بیان کرد:
 
در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه بیش از ۱۰۵۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است.
 
 در جهت رفع موانع موجود، ۲۲۵۴ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد، ۷۵ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.
 
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان در ادامه، افزود:
 
در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه، ۱۹ واحد کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۲۷ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی، مالیات و زیربنایی سه واحد تولیدی کبیر صنعت آروین منش، روناس کاشی و پارس آلتون نیرو بررسی شد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   صنایع ،تاریخ انتشار:  24 اردیبهشت   1399،کدخبر: 173656 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
این اقای روحانی به هر استانی رسیدگی نکنه به سمنان خیلی خیلی بیش از حد رسیدگیمیکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین