پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
معاون امور صنایع سازمان صنعت در استان سمنان از صدور ۱۷۷۵ مجوز صنعتی و اشتغالزایی ۱۷۲۰ نفر در صنایع این استان در ۹ ماه نخست سال ۹۸ خبر داد.

شعار سال:معاون امور صنایع سازمان صنعت در استان سمنان از صدور ۱۷۷۵ مجوز صنعتی و اشتغالزایی ۱۷۲۰ نفر در صنایع این استان در ۹ ماه نخست سال ۹۸ خبر داد.

فرامرز محبوبی با اعلام این خبر ، اظهار داشت:

در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری ۴۱۷۰ میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود ۱۷۲۰ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

وی تصریح کرد: در نه ماه گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر چهل و یک هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۴۱ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

وضعیت صنعت در سمنان

محبوبی با بیان اینکه در نه ماه سال ۹۸ ، ۱۷۷۵ مجوز صنعتی در استان صادر شده است ، گفت: ۱۳۳ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۱۶۴۲ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پایان با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان، اظهار داشت:

طی پایش صورت گرفته از واحدهای تولیدی استان تا کنون ۱۸۱۲ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه‌گذاری حدود ۵۵ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۵۱ هزار نفر در استان شده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1398، کدخبر: 156849، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین