پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
نخستین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور با حضور رییس و اعضای شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی،مدیر حوزه ریاست و مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی و معاون برنامه‌ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، در استان اصفهان افتتاح شد.

شعارسال : نخستین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور با حضور رییس و اعضای شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی،مدیر حوزه ریاست و مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی و معاون برنامه‌ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، در استان اصفهان افتتاح شد.

این مرکز در راستای توسعه ارایه خدمات فنی و مهندسی منابع طبیعی از طریق مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی تاسیس و افتتاح شده و زمینه اشتغال۱۲ نفر کارشناس را فراهم آورده است.

لازم به ذکر است نظام صدور مجوز مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در بهمن سال ۱۳۹۵ توسط وزیر جهادکشاورزی با هدف تخصصی کردن فعالیت‌های مهندسی بخش، افزایش ضریب نفوذ دانش و ارایه خدمات به بهره‌‌برداران و متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، بر اساس فعالیت‌های غالب در هر منطقه ابلاغ شده است و تشکیل و توسعه این مراکز به صورت جدی در دستور کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قرار دارد. گفتنی است استان اصفهان با صدور مجوز و سامان‌دهی ۶۲ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است به طوری که قریب به ۳۰ درصد از مراکز کشور در استان اصفهان مستقر می‌باشند.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اگرینگ،تاریخ انتشار 24مرداد 98 ،www. agriengs.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
به سلامتی چرخش بچرخه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین