پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
شعبه یک دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان، حکم قطعی مهدی مقدری، نماینده شورای شهر اصفهان که در دادگاه‌های بدوی به دو سال حبس محکوم شده بود را صادر کرد.در این دادگاه حکم انفصال مهدی مقدری از نمایندگی شورای شهر اصفهان تایید شد.
شعار سال:حکم انفصال مهدی مقدری از نمایندگی شورای شهر اصفهان در دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان تایید شد.

 شعبه یک دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان، حکم قطعی مهدی مقدری، نماینده شورای شهر اصفهان که در دادگاه‌های بدوی به دو سال حبس محکوم شده بود را صادر کرد.

بر این اساس، حکم یک سال حبس تعزیری مقدری به اتهام تشویش اذهان عمومی به مدت ۵ سال تعلیق شد؛ اما مجازات‌های تکمیلی آن شامل ٢ سال انفصال از شورای شهر اصفهان،2 سال ممنوعیت حضور در احزاب  و ٢ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به تایید رسید؛ از این رو، مهدی مقدری از شورای شهر اصفهان کنار گذاشته شد.

دادگاه تجدیدنظر، اتهام تبلیغ علیه نظام در خصوص همین مصادیق اتهامی را وارد ندانسته، حکم دادگاه بدوی که یک سال حبس تعزیری برای مقدری بود را نقض کرد و رای به برائت داد.

همچنین، در بخش دیگرِ حکم دادگاه تجدیدنظر، حکم دادگاه بدویِ پرونده حمایت توییتری از کنش‌گران محیط زیستی که مبتنی بر تبرئه مقدری بود، تایید شد.

یادآور می شود مهدی مقدری روز جمعه از دبیرکلی سازمان عدالت وآزادی ایران اسلامی کناره گیری کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:27مرداد1398،کدخبر:886234،www.borna.news

 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین