پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت خاطرنشان کرد: در بحث عینک و اپتیک فعالان صنفی اعتراضی به ورود پزشکان به مساله فروش عینک داشتند و از این رو مذاکراتی جدی و فشرده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم. در عین حال در خصوص ساماندهی و مدیریت متمرکز و واحد در حوزه حمل و نقل "آنلاین" با شهرداری‌ها، و وزارت کشور مذاکراتی داشتیم و نتایج خوبی حاصل شده است.
شعار سال:رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با بیان اینکه این مرکز مدافع حقوق اصناف است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در بحث عینک و اپتیک فعالان صنفی اعتراضی به ورود پزشکان به مساله فروش عینک داشتند و از این رو مذاکراتی جدی و فشرده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم.

 به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیمان زندی در نشستی با روسای اتحادیه‌های مرتبط با چاپ و نشر گفت: آرامش بازار مهمترین هدف ما است و انتظار داریم در این شرایط فعالان صنفی وظیفه خود را انجام دهند و ما نیز پیگیری مشکلات را در این حوزه در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه فصل بازگشایی مدارس نزدیک است، ادامه داد: انتظار داریم فعالان صنفی این حوزه در نمایشگاه‌های ویژه بازگشایی مدارس حضوری فعال داشته باشند و به آرامش بازار در این شرایط کمک کنند.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت ادامه داد: ما صدای رسای اصناف در دولت هستیم و مطمئن باشید برای احقاق حقوق فعالان صنفی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

زندی در توضیح این مطلب خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در بحث عینک و اپتیک فعالان صنفی اعتراضی به ورود پزشکان به مساله فروش عینک داشتند و از این رو مذاکراتی جدی و فشرده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم. در عین حال در خصوص ساماندهی و مدیریت متمرکز و واحد در حوزه حمل و نقل "آنلاین" با شهرداری‌ها، و وزارت کشور مذاکراتی داشتیم و نتایج خوبی حاصل شده است.

او با اشاره به اعتراضات اعلامی از سوی صنف تهیه‌کنندگان فتوکپی و اوزالید مبنی بر ورود دانشگاه‌ها، دفاتر نیروی انتظامی، شهرداری‌ها، دارایی و دادگستری به حوزه کاری این صنف گفت: رسیدگی به این موضوع نیز در دستور کار ما قرار خواهد داشت.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با تاکید بر اینکه برگزاری این نشست‌ها تداوم خواهد داشت، از همه فعالان صنفی خواست مشکلات خود را برای پیگیری و رفع اعلام کنند

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران،تاریخ انتشار:4شهریور1398،کدخبر:686115،www.asriran.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
حق هم دارن هر کس در کار خودش باید ورود داشته باشه تا کارها با نظم انجام بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین