پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۷۹۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
محمد تاجیک خبرنگار سینمایی در یادداشتی اینستاگرامی با عنوان «شباهت‌های غیر قابل انکار خبرنگار پناهنده شده و قدرت الله صمدی فیلم مارموز» نوشت:این روزها و پس از پناهنده شدن امیرتوحید فاضل (خبرنگار) به سوئد، بحث‌ها و جدل‌های فراوانی در فضای مجازی صورت گرفته که آیا او اصلاح طلب بوده و یا اصولگرا؟
شعار سال:محمد تاجیک خبرنگار سینمایی در یادداشتی اینستاگرامی با عنوان «شباهت‌های غیر قابل انکار خبرنگار پناهنده شده و قدرت الله صمدی فیلم مارموز» نوشت:

این روزها و پس از پناهنده شدن امیرتوحید فاضل (خبرنگار) به سوئد، بحث‌ها و جدل‌های فراوانی در فضای مجازی صورت گرفته که آیا او اصلاح طلب بوده و یا اصولگرا؟

کیهان نوشته که او در ستاد کروبی بوده ولی مواضع دلواپسانه‌ی امیر توحید فاضل و نزدیکی‌اش به یکی از شخصیت‌های سیاسی دلواپس، اصولا غیر قابل انکار است.

دیدم در توییتر عده‌ای اشاره کرده‌اند که او نه اصلاح طلب بوده و نه اصولگرا … بلکه فرصت طلبی بیش نبوده است …

به نظر نگارنده هم او دقیقا فردی فرصت طلب بوده است و به شکل حیرت برانگیزی شبیه «قدرت الله صمدی» در فیلم «مارموز» ساخته‌ی کمال تبریزی است.

اتفاقا از نظر چهره هم خیلی شبیه شخصیتی است که در فیلم مارموز، حامد بهداد به خوبی توانسته است نقش او را بازی کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف،تاریخ انتشار:5شهریور1398،کد خبر:187167،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین