پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
طنز تلخ قضیه اینجاست که در شرایطی که حقوق ماهیانه یک کارگر به هیچ عنوان کفاف زندگی را نخواهد داد و حتی همان هم معمولاً با تاخیر به آنان پرداخت میشود، آقای فرماندار با عینک دو میلیون تومانی خود در بین همان کارگران حضور می یابد.

شعارسال: « افتخار انقلاب ما حمایت از پابرهنگان است »

این فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی را میتوان خط مشی انقلابی دانست که فرزندانش بر علیه اختلافات شدید طبقاتی، اشرافی گری و فساد شوریدند و طومار خاندان پهلوی و تاریخ چند هزار ساله شاهنشاهی را در هم پیچیدند.

اهمیت توجه به مستضعفان و جلوگیری از بروز اختلافات طبقاتی و ترویج روحیه اشرافی گری به اندازه ای است که مقام معظم رهبری مانور اشرافی گری در مقابل دیدگان مردم را حرام دانسته و می فرمایند: نباید مردم را تشویق به اشرافی گری و ریخت و پاش های بیهوده کرد.

با این حال، در کنار تمام تاکیدات مسئولان تراز اول نظام و انقلاب مبنی بر رعایت ساده زیستی مسئولان و جلوگیری از ترویج روحیه اشرافی گری، بعضاً شاهدیم که برخی از مدیران دولتی، خواسته یا ناخواسته دست به مانورهای این چنینی در بین مردمی میزنند که این روزها فشار اقتصادی ناشی از تحریم ها را با گوشت و پوست خود لمس می کنند.

تصویری که در ادامه می آید، فرماندار رودبار را در حال بازدید از شرکت استیل پیشتاز واقع در شهرک صنعتی لوشان نشان می دهد.

نکته ی جالب در این تصویر توجه به مارک و قیمت عینک آفتابی جناب فرماندار است. جست و جو در بین فروشگاه های اینترنتی نشان می دهد قیمت این عینک در صورت اصل بودن آن بیشتر از 2 میلیون تومان می باشد!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خزرآنلاین، تاریخ انتشار:12شهریور1398 ، کدخبر: 221920: www.khazaronline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین