پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۷
الفت فرهنگ رفاه طلبی مسئولان را به عنوان بزرگترین مشکلی که کشور با آن مواجه است، دانست و گفت: فرهنگ رفاه طلبی و رسیدن به ثروت که پس از پایان جنگ تحمیلی در میان مسئولان رواج پیدا کرد، با کم توجهی سایرین به عنوان یک فرهنگ جاافتاد که یکی از وعده های رئیس جمهور مبارزه با اشرافی گری مسئولان بود که محقق نشد.

شعارسال: محمود الفت از 101 وعده سیاسی رئیس جمهور در زمان انتخابات سخن گفت که محقق نشده اند و گفت: با نگاه استانی به وعده های محقق نشده از استاندار می پرسیم که چرا در خانه احزاب تنها احزاب همسو فعالیت دارند؟ چرا از سمن ها بیلان کاری خواسته نمی شود و فقط به افزایش 300 تشکل موازی کار افتخار می کنید؟ چرا با گزارشات روشن عملکرد دولت در تحقق شعار سال را به مردم اعلام نمی کنید؟ با دوشغله هایی که هم کرسی هیئت علمی دانشگاهها را در اختیار دارند و هم رئیس سازمان هستند برخوردی نمی کنید و آیا این رانت نیست؟

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رسانه های آزاد با روشنگری می توانند مانع بروز فسادها شوند و مسئولان قانونگذار با پرکردن خلاء های قانونی می توانند راه را بر سوء استفاده کنندگان ببندند.

محمود الفت نظر خود در مورد مجلس شورای اسلامی را بیان کرد و یادآور شد: این مجلس را بعد از مجلس ششم، بدترین مجلس می دانم چرا که بسیار فشل و ناکارآمد است و هیچ نظارتی روی عملکرد دولت ندارد و همین امر موجب بروز مشکلات و اتفاقات ناگواری در سطح کشور شده است.

دبیر حزب موتلفه استان همدان با اشاره به آمار تورم اعلام شده از سوی دولت گفت: طبق گفته رئیس جمهور، در تیر و مرداد 98 نرخ تورم به 42.2 درصد رسیده و این درحالیست که تورم کل 62.2درصدی نسبت به تیرماه نشان دهنده رشد 3 درصدی تورم در دوماه اخیر است.

وی به عینیت پیدا کردن مزیت های اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: نیروی جوان تحصیلکرده، زیرساختهای موجود در کشور اعم از منابع طبیعی و ایجاد انگیزه از جمله مزیت هایی است که می توان با توجه و استفاده درست از آن نرخ بیکاری را کاهش و محوری ترین نیاز جامعه که همان ایجاد و حفظ اشتغال است را تامین کرد.

الفت در ادامه فرهنگ رفاه طلبی مسئولان را به عنوان بزرگترین مشکلی که کشور با آن مواجه است، دانست و گفت: فرهنگ رفاه طلبی و رسیدن به ثروت که پس از پایان جنگ تحمیلی در میان مسئولان رواج پیدا کرد، با کم توجهی سایرین به عنوان یک فرهنگ جاافتاد که یکی از وعده های رئیس جمهور مبارزه با اشرافی گری مسئولان بود که محقق نشد.

وی بر لزوم مبارزه با فساد مالی و سوءمدیریت ها به ویژه در بانکها تاکید کرد و ادامه داد: رسانه های آزاد با روشنگری می توانند مانع بروز فسادها شوند و مسئولان قانونگذار با پرکردن خلاء های قانونی می توانند راه را بر سوء استفاده کنندگان ببندند.

الفت در ادامه به بیرون کردن خبرنگاران از برخی از جلسات مهم دولتی اشاره کرد و گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم باید مانع این نوع برخورد مسئولان دولتی شود و حق رسانه و اطلاع رسانی به مردم را مطالبه کند.

وی احزاب و رسانه را به عنوان حلقه واسطه مردم و مسئولان دولتی دانست و تاکید کرد: احزاب و رسانه باید در انتخابات برای معرفی درست افراد کاندیدا به مردم و نیز اطلاع رسانی از نحوه عملکرد آنان بعد از انتخابات وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شما، تاریخ انتشار:16شهریور1398 ، کدخبر: 30337: www.shoma-weekly.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین