پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۹
سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در سفر به استان اردبیل و در جلسه شورای اداری گفت: دولت تدبیر امید مورد حملات نیشدار برخی رسانه‌ها قرار می‌گیرد و کار‌های انجام شده طوری زیر سوال می‌رود انگار هیچ کار مثبتی در این چند سال انجام نشده است.

شعارسال: آوایی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم تمام تمرکز خود را بر کاستن از مشکلات مردم معطوف کرده است افزود: دولت از انجام کار‌های قانونی و مشروع در حل مشکلات مردم و دغدغه فکری آن‌ها فروگذار نخواهد کرد.

وزیر دادگستری گفت: تلاش برای ثبات بازار، مثبت کردن رشد اقتصادی، تمرکز روی افزایش صادرات غیرنفتی و تقویت رشد تولید داخلی از دیگر برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای ۲ سال آینده است.

او افزود: بیکاری و وضعیت معیشتی بسیاری از خانواده‌ها در کشور با مشکل مواجه است و با اخلاص، صبر، با هم بودن و قرار گرفتن در زیر پرچم، ولی فقیه از این شرایط با سرفرازی عبور می‌کنیم.

وزیر دادگستری افزود: وظیفه همه ما دست اندرکاران و فعالان در دستگاه قضایی حفظ آبروی افراد است.

آوایی ادامه داد: تصمیم‌گیری و یا صدور یک حکم اشتباه و یا زدن یک پارچه نوشته بر مغازه یک بازاری می‌تواند حیثیت و اعتبار ده‌ها ساله او را ببرد.

او تاکید کرد: چشم پوشی از اشتباهات و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و مجرمان از وظایف مسوولان است و باید آدم سالم همواره احساس آرامش و امنیت کند و یک فرد ناسالم همواره دغدغه و اضطراب از مجازات داشته باشد.

وزیر دادگستری گفت: دولت در این شرایط سخت اقتصادی با پشتکار وزرای کارآمد رقابت خدمت را در پیش گرفته تا این شرایط سخت را برای مردم تا حدودی تسهیل شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:5شهریور1398 ، کدخبر: 890312: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
تصمیم‌گیری و یا صدور یک حکم اشتباه و یا زدن یک پارچه نوشته بر مغازه یک بازاری می‌تواند حیثیت و اعتبار ده‌ها ساله او را ببرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین