پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۸۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۷
شرکت بی‌ای ای از تولید نمونه اولیه یک عینک واقعیت افزوده سبک خبر داده که کاربرد‌های نظامی دفاعی دارد و طراحی و ساخت آن دو سال زمان برده است.

شعارسال: این عینک واقعیت افزوده مجهز به یک نمایشگر تمام رنگی و فشرده است که می‌تواند برای مدت طولانی در برابر چشمان کاربران قرار گرفته و نیازهای اطلاعاتی آنها را برطرف کند.

این عینک که برای رفع نیازهای نظامیان ساخته شده، مجهز به امکانات حفاظتی خاصی است که از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند. میدان دید گسترده عینک یادشده کسب آگاهی بیشتر از محیط اطراف و دریافت اطلاعات دقیق‌تر را ممکن می‌کند. نقطه تمرکز کانونی عینک واقعیت افزوده مذکور هم به گونه‌ای تنظیم شده تا مانع از دسترسی و مشاهده فرد نظامی به تسلیحات خود نشود.

این عینک که هم در گرما و هم در سرما کیفیت خود را حفظ می‌کند، از تأخیر صفر برای انتقال اطلاعات مربوط به داده‌های محیطی برخوردار بوده و ردگیری آنی هدف و دریافت اطلاعات مختلف مربوط به آن را به سادگی ممکن می‌کند.

این احتمال وجود دارد که در آینده مدلی تجاری از این عینک با امکانات محدودتر تولید شود، اما هنوز در این زمینه تصمیم گیری نشده است. قرار است مدل نظامی عینک یادشده در آینده نزدیک به بازار بیاید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تیک، تاریخ انتشار:16شهریور1398 ، کدخبر: 273043: www.tik.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
1
قطعا بچه های خودکون هم میتونن نمونه ایرانی با کبفبت بالا بسازن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
ورود این فناوری ها به ایران هزینه های بالایی را دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین