پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷
واقعیت افزوده یا Augmented Reality یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم و معمولا در تعامل با کاربر است که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می کند. این عناصر بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدیو، تصاویر گرافیکی یا داده های GPS l می باشد.
شعارسال: واقعیت افزوده یا Augmented Realityیک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم و معمولا در تعامل با کاربر است که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می کند. این عناصر بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدیو، تصاویر گرافیکی یا داده های GPS lمی باشد.

مسوولین فیسبوک برای ساخت عینک واقعیت افزوده که قادر به برقراری تماس تلفنی، پخش زنده تصویر در رسانه های اجتماعی و انجام کارهای بیشتر می باشد، به شرکت Luxottica سازنده عینک آفتابی Ray-Ban روی آورده اند. برای این محصول جدید نام Orion انتخاب شده است. خبر بد اینکه نبایستی زودتر از سال 2023 انتظار ورود Orion به بازار را داشت.

شرکت Luxottica مالک برندهای معروفی چون Ray-Ban و Oakely می باشد. فیسبوک به دنبال ساخت عینکی مشابه عینک هوشمند Google Glass است، اما Orion ممکن است مجهز به سیستم دستیار صوتی باشد و دستورات شفاهی را دریافت نماید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری شارا ، تاریخ انتشار: 9 مهر 1398 ، کدخبر: 40346 ، www.shara.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین