مسوولین فیسبوک برای ساخت عینک واقعیت افزوده که قادر به برقراری تماس تلفنی، پخش زنده تصویر در رسانه های اجتماعی و انجام کارهای بیشتر می باشد، به شرکت Luxottica سازنده عینک آفتابی Ray-Ban روی آورده اند. برای این محصول جدید نام Orion انتخاب شده است. خبر بد اینکه نبایستی زودتر از سال 2023 انتظار ورود Orion به بازار را داشت.
شرکت Luxottica مالک برندهای معروفی چون Ray-Ban و Oakely می باشد. فیسبوک به دنبال ساخت عینکی مشابه عینک هوشمند Google Glass است، اما Orion ممکن است مجهز به سیستم دستیار صوتی باشد و دستورات شفاهی را دریافت نماید.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری شارا ، تاریخ انتشار: 9 مهر 1398 ، کدخبر: 40346 ، www.shara.ir