پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
یکی از شرکت های فناوری های نوین انگلستان برای نخستین بار از یک عینک دیجیتالی رونمایی کرده است که به راحتی سخن می گوید و مانند یک ربات می تواند کنترل رفتار و کارهای روزمره افراد را در اختیار بگیرد.
شعارسال: یکی از شرکت های فناوری های نوین انگلستان برای نخستین بار از یک عینک دیجیتالی رونمایی کرده است که به راحتی سخن می گوید و مانند یک ربات می تواند کنترل رفتار و کارهای روزمره افراد را در اختیار بگیرد.
 
این عینک دارای یک روکش کاملا مسطح و تیره است که از چشم محافظت کرده و لایه زیرین شیشه ای خود را نیز تحت نظارت دارد.
 
این لایه مسطح در شرایط خاص و فضاهایی که خطری برای چشم ایجاد می کند، مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سایر مواقع می تواند برداشته شود.
 
همچنین از دیگر قابلیت های این عینک آن است که سخن می گوید و به کاربر خود تمام اطلاعات لازم درخصوص خطاها، وظایف و فعالیت های روزمره را به وی می دهد.
 
این عینک تمام اطلاعات شخصی در مورد کاربر خود را ضبط می کند، سپس با توجه به این اطلاعات برنامه روزمره و حتی نوع فعالیت های جسمانی فرد را تحت کنترل و نظارت قرار می دهد.
 
این در حالی است که وقتی کاربر عینک را به چشم می زند، درصد نور در فضاها را تشخیص می دهد و شیشه آن نیز با توجه به نور و فشار هوا تنظیم می شود.
 
به طوریکه در فضاهای متفاوت، رنگ شیشه عینک نیز تغییر می کند و نوع حفاظت آن از چشم کاربران نیز متفاوت خواهد شد.
 
همچنین این عینک دیجیتالی می تواند فیلم های چهاربعدی را به خوبی به نمایش درآورد و در هر فضایی قابلیت های خود را نشان دهد.
 
بر روی دسته های این عینک بلندگوهای هوشمندی نصب شده که صدای عینک را به گوش کاربران می رساند. این عینک سخن گو حتی به راحتی می تواند بر مسیر حرکت کاربر و رسیدن وی به مقصد نیز نظارت داشته باشد و در صورت بروز هرگونه خطا و مشکلی، تذکرات خود را به گوش کاربر برساند.

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تحلیلی   اسکان ،تاریخ انتشار:  6 دی   1398،کدخبر:  24760 ،www.eskannews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین