پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
باغ کتاب تهران با همکاری کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو اولین دوره مدیریت مراکز علمی و پارک‌های موضوعی را در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه برگزار می‌کند.
شعار سال: باغ کتاب تهران با همکاری کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو اولین دوره مدیریت مراکز علمی و پارک‌های موضوعی را در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه برگزار می‌کند.

 این دوره آموزشی به شکل کارگاهی و همراه با فعالیت‌های تیمی برگزار می‌شود. این دوره با همکاری و تأیید کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو برگزار می‌شود و مدرک پایان دوره با نشان یونسکو به افرادی اهدا می‌شود که در تمام کلاس‌ها و کارگاه‌ها شرکت کنند.

در صورتی که هریک از مؤسسات عضو و غیرعضو تمایل به حمایت از این رویداد آموزشی داشته باشند، علاوه بر درج لوگو در پوستر و اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، تا سقف ۵ نفر به صورت رایگان می‌توانند از طرف آن مؤسسه در این دوره شرکت کنند.

همچنین علاقه‌مندان جهت ثبت نام و اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها می‌توانند به نشانی الکترونیک EVENT.BAGHEKETAB.COM مراجعه کنند. مهلت ثبت‌نام در این دوره آموزشی از ۲۰ تا ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه با شماره ۹۶۰۴۵۷۵۷ (دبیرخانه مراکز علم و پارک‌های موضوعی، خانم قمی) تماس بگیرند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:24شهریور1398،کدخبر:83475856،www.irna.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین