پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴
معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری زاهدان گفت: باهدف روان سازی ترافیک و پیشگیری از بروز تصادفات، سه نقطه میدان پاسداران را برای اصلاح در دست طراحی داریم تا گذرگاه های عابر پیاده امن ایجاد کنیم.

شعارسال: معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری زاهدان در این زمینه اظهار کرد: هم خودروهای عبوری مشکل دارند و هم عابران پیاده ابراز گلایه کرده اند زیرا 7 معبر به این میدان میرسد و فرم میدان طوری طراحی شده که اجازه انتخاب خط به راننده نمی دهد.

محمود دشتی افزود: در خیابان دانشگاه زاهدان چند پل ایجاد شده اما آنطور که باید شهروندان از آنها استفاده نمی‌کنند.

وی ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده به سبب فرم ساخت و سازی که میدان پاسداران دارد امکان احداث پل وجود ندارد.

این مسؤول گفت: دو سه نقطه میدان پاسداران را برای اصلاح داریم طراحی می کنیم که گذرگاه های عابر پیاده امن ایجاد کنیم تا شهروندانی که میخواهند از خیابان دانشگاه و میدان پاسداران گذر کنند از این گذرگاه ها عبور کنند.

معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری زاهدان بیان کرد: امسال به محض تکمیل طرح و مصوب شدن آن این گذرگاه ها اجرایی خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25شهریور1398 ، کدخبر: 13980625000173: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین