پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳
استاندار بوشهر با اشاره به رتبه اول استان بوشهر در انتصاب بانوان گفت: برخی مدیران در این زمینه خساست نشان می دهند.

شعارسال: عبدالکریم گراوند در جلسه شورای اداری استان بوشهر عنوان کرد: در فضای مجازی و غیرمجازی زیاد علیه ما می نویسند، انتظاری که ما داریم این است که در گفته ها و نوشته ها رعایت تقوا شود. زیرا در جامعه مبتنی بر دین باید اخلاق سرلوحه همه کارها قرار بگیرد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس آزمون مردم، نظام و کشور بوده و این تجربه یک سرمایه بزرگ برای کشور است.

استاندار بوشهر افزود: امیدوارم همانطور که در دفاع مقدس پیروز شدیم، بتوانیم با تقویت بنیان های اقتصادی کشور در جنگ اقتصادی امروز نیز پیروز باشیم.

رئیس شورای اداری استان بوشهر با اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: در آماده سازی مدارس و دانشگاه ها همه دستگاه ها همت نموده و در فضاهای آموزشی فضای نشاط و پویایی را تدارک ببینند.

اعتبارات هدفمند هزینه شود

گراوند خاطرنشان کرد: پروژه های دهه فجر احصا و اعتبارات استان به شکل هدفمند هزینه شود.

وی تاکید کرد: آنها که به دنبال اهداف خصمانه بودند مشاهده کردند که جشن چهل سالگی را با افتخار برگزار کردیم، و برای جشن جدید انقلاب در دهه فجر آماده می شویم.

استاندار بوشهر عنوان کرد: دستگاه های مسئول به دلیل پیش رو بودن فصل بارندگی پل ها، مسیرها و نقاط آسیب پذیر را احصا و رفع مشکل کنند.

عبدالکریم گراوند یادآور شد: همه دستگاه ها در برگزاری باشکوه حرکت عظیم و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی همکاری کنند.

وی اظهار کرد: استان بوشهر در زمینه رونق تولید جایگاه ۱۶ کشور را دارد.

رئیس شورای اداری استان بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه بوشهر در انتصاب بانوان رتبه اول را کسب کرده است، اما برخی مدیران در این زمینه خساست نشان می دهند، که انتظار داریم این مهم را مد نظر قرار دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24شهریور1398 ، کدخبر: 986-2292-5: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
در جامعه مرد سالار این امر یه چیز طبیعی هستش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
پروژه های دهه فجر احصا و اعتبارات استان به شکل هدفمند هزینه شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین