پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۸۰۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳
عباس رضایی محور هماهنگی، تصمیم گیری و اقدامات مراسم اربعین را ستاد اربعین استان دانست و تاکید کرد: از انجام هرگونه اقدامات بدون هماهنگی با این ستاد خودداری شود.وی در ادامه اظهار داشت : ستاد اربعین استان باید تسهیلات لازم ویژه زائران اربعینی که از اصفهان و یا از طریق این منطقه به کربلا مشَرف می‌شوند تامین و پیش‌بینی کند و تسهیلات موردنیاز زوار پاکستانی و افغانستانی که از مسیر اصفهان می‌روند را باید با تهران مطرح کنیم.

شعار سال: عباس رضایی محور هماهنگی، تصمیم گیری و اقدامات مراسم اربعین را ستاد اربعین استان دانست و تاکید کرد: از انجام هرگونه اقدامات بدون هماهنگی با این ستاد خودداری شود.

وی در ادامه اظهار داشت : ستاد اربعین استان باید تسهیلات لازم ویژه زائران اربعینی که از اصفهان و یا از طریق این منطقه به کربلا مشَرف می‌شوند تامین و پیش‌بینی کند و تسهیلات موردنیاز زوار پاکستانی و افغانستانی که از مسیر اصفهان می‌روند را باید با تهران مطرح کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در سامانه "سماح" به دلیل مدیریت جمعیت زائران الزامی است اظهارداشت: بانک ملی ایران ارز و دینار مورد نیاز زائران اربعین را تامین کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: موکب‌های استانی، امکانات موردنیاز زائرانی که از طریق این استان به مرزهای عراق عزیمت می‌کنند را از نایین تا بعد از فریدن تامین کنند.

وی بر آمادگی کامل تیم‌های امداد و نجات و هلال احمر در جاده‌های استان تاکید و تصریح کرد: مباحث بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های واگیردار و لزوم آموزش آن به افراد توسط معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جدی گرفته شود.

رضایی تبیین مردمی بودن مراسم اربعین در جامعه را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگی ستاد اربعین از ظرفیت افراد و زائران مسلط به زبان انگلیسی و عربی بهره‌گیری کند.

وی ضرورت کنترل فضای فرهنگی و جلوگیری از مسائل انحرافی توسط کمیته فرهنگی ستاد اربعین و شفاف‌سازی فعالیت موکب‌ها توسط ستاد عتبات عالیات استان را مهم ارزیابی کرد.

استاندار اصفهان ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی‌های لازم درخصوص مراسم اربعین توسط رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز اصفهان اضافه کرد: شایسته است که در این زمینه رادیو اربعین در صدای مرکز اصفهان راه‌اندازی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري برنا ، تاریخ انتشار 6 مهر 98، کد خبر: 903914، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین