پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵
به نقل از بیزینس اینسایدر گزارش داد: در مطالعه آماری از ۱۰۰۰ شهر آمریکایی بر حسب معیارهایی چون: جمعیت شاغلین، متوسط درآمد خانوار و دسترسی به مراقبت های درمانی مشخص شد که بیشترین شهرهای فقیر آمریکا درایالت کالیفرنیا واقع شده اند که بزرگ ترین ایالت آمریکا از نظر میزان تولید ناخالص داخلی نیز محسوب می شود و این مساله نشان دهنده اختلاف طبقات بسیار بالای این ایالت است.

شعار سال: در بین ۵۰ شهر فقیر آمریکا، ۱۰ شهر در کالیفرینا، نه شهر در نیوجرسی و شش شهر در فلوریدا قرار دارند. نیوجرسی بیشترین نماینده را در بین ۱۰ شهر اول دارد. در ادامه با ۱۰ شهر فقیر در امریکا آشنا می‌شوید:

۱-گری، ایندیانا

این شهر ۷۵ هزار ساکن دارد که بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸، شش درصد ساکنانش از آن مهاجرت کرده اند. نیمی از مردم این شغل کار نمی کنند و ۳۶ درصد ساکنان این شهر در فقر زندگی می‌کنند.

۲- پورت آرتور، تگزاس

این شهر با وجود نزدیکی به ذخایر نفتی یک شهر فقیر است. ۳۰ درصد از جمعیت ۵۵ هزار نفری شهر در فقر زندگی می کنند. این شهر از طوفان های اخیر ۱.۳ میلیارد دلا خسارت دیده است.

۳- دیترویت، میشیگان

این شهر با ۶۷۲ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای بزرگ آمریکا است اما ۳۸ درصد جمعیت آن در فقر زندگی می‌کنند و تنها ۵۸ درصد شهروندان کار می کنند. این شهر یکی از بالاترین نرخ های وقوع جرم و جنایت را در امریکا دارد.

۴- پاسائیک، نیوجرسی

یک سوم جمعیت این شهر ۷۰ هزار نفری در فقر زندگی می کنند و جرائم مرتبط با مواد مخدر در صدر امور مجرمانه آن قرار دارد.

۵- نیوارک، نیوجرسی

با وجود آن که ۶۲ درصد جمعیت این شهر ۲۸۲ هزار نفری کار می کنند، نرخ فقر در این شهر ۲۸ درصد اندازه‌گیری شده است.

۶- پاین بلاف، آرکانزاس

حدود ۱۴ درصد جمعیت این شهر ۴۲ هزار نفری بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ از آن مهاجرت کرده‌اند. ۳۰ درصد مردم این شهر در فقر زندگی می‌کنند.

۷- فلینت، میشیگان

یکی از فقیرترین شهرهای آمریکا که ۴۱ درصد ساکنان آن در فقر زندگی می‌کنند. این شهر ۹۶ هزار نفر جمعیت دارد و با بحران آب نیز روبروست.

۸- کامدن، نیوجرسی

۳۷ درصد مردم در فقر زندگی می‌کنند. با وجود فقر بالا نرخ جرائم در این شهر بسیار پایین است تا جایی که در سال ۲۰۱۷ تنها ۲۲ قتل در این شهر گزارش شد که در مقایسه با بسیاری از شهرهای آمریکا یک رکورد است.

۹- وارن، اوهایو

دو سوم جمعیت ۷۸ هزار نفری این شهر فقیر هستند.

۱۰- هانتینگتون، کالیفرنیا

این شهر ۵۸ هزار نفر جمعیت دارد و نرخ فقر آن ۲۸ درصد اندازه گیری شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 12 مهر 98، کد مطلب: 1306784: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین