پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
صدیقه کیانفر با اظهار خوشحالی از اینکه به تازگی در چند اثر سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده‌ به حذف بازنشسته‌ها از رادیو که منجر به خانه‌نشین شدنش شده، اعتراض کرد.

شعار سال:صدیقه کیانفر با اظهار خوشحالی از اینکه به تازگی در چند اثر سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده‌ به حذف بازنشسته‌ها از رادیو که منجر به خانه‌نشین شدنش شده، اعتراض کرد.

صدیقه کیانفر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اظهار داشت: در حال حاضر در هیچ فیلم و سریالی مشغول بازی نیستم و آخرین اثری که در آن حضور داشتم سریال «مرضیه» بود که به تازگی از تلویزیون پخش شد. قبل از سریال «مرضیه» در پنج کار سینمایی نیز حضور داشتم.

کیانفر خاطرنشان کرد: در فیلم آخر حسین قناعت حضور داشتم و به غیر از دو فیلم سینمایی دیگر در دو فیلم دانشجویی نیز بازی کردم. خوشبختانه پس از گلایه‌ای که از همکارانم داشتم آنها پاسخ خوبی به من دادند و در چند اثر از من دعوت کردند که حضور داشته باشم و بازی کنم و امروز از این بابت ناراحتی ندارم.

وی افزود: گلایه‌ای که امروز دارم از رادیو است. من از سال 1336 در رادیو فعالیت خود را شروع کردم، آنجا خانه اول من است، من هر روز در رادیو بودم و تنها برای خواب به خانه می‌آمدم. به تازگی به نظر می‌رسد به دلیل کمبود بودجه قانونی تصویب شده که بازنشسته‌ها نباید در رادیو فعالیت کنند و من که سالها در این رسانه فعال بودم دیگر با نرفتن به رادیو خانه‌نشین شده‌ام.

این بازیگر در ادامه گفت: من از رادیو فعالیتم را شروع کردم و پس از آن به سینما، تلویزیون و تئاتر رفتم و نمی‌دانم این قانون توسط چه نهاد یا گروهی تصویب شده و دستور از کجا آمده اما کاش تجدید نظری صورت گیرد و اشخاصی که از گذشته در این رسانه فعالیت می‌کردند بتوانند دوباره در رادیو حضور داشته باشند.

بازیگر فیلم سینمایی «هامون» اظهار داشت: حدود یک‌سال است در رادیو فعالیت ندارم. کار در این رسانه علاوه بر اینکه کمکی برای گذران زندگی‌ام بود از لحاظ روحی نیز به من کمک بسیاری می‌کرد. امروز از اینکه به دلیل محرومیت از فعالیت در رادیو خانه‌نشین شده‌ام بسیار دلشکسته‌ام و باید بگویم کار در این رسانه برای من امید بزرگی بود.

کیانفر در پایان گفت: نمی‌دانم صدا چه ارتباطی با بازنشستگی دارد، به هر حال رادیو به نیرویی در سن و سال من نیز نیاز دارد و مسئولان باید به این مسائل توجه داشته باشند و هر تصمیمی بدون شناخت کامل نگیرند و عملی نکنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:16مهر1398،کد خبر:908058،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین