پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳
رئیس کتابخانه و موزه وزیری یزد از اهدای ۲ هزار سند ارزشمند به این کتابخانه از سوی نمایند سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

شعارسال: محمدرضا ملک ثابت اظهار داشت: علی اکبر اولیا، نماینده سابق یزد و اشکذر در مجل ۲ هزار سند ارزشمند تاریخی، تجاری، خاندانی مربوط به دهه‌های پیشین را در راستای حفاظت و نگهداری اسناد تاریخی و تحقیقات دانشگاهی به کتابخانه و موزه وزیری یزد اهدا کرد.

وی بیان کرد: از علاقه‌مندان به حفظ اسناد تاریخی درخواست می‌شود تا اگر کتب خطی، چاپ سنگی، اشیاء موزه‌ای سند، عکس، نقشه و ... را در اختیار دارند، برای حفاظت و نگهداری در شرایط مطلوب به کتابخانه و موزه وزیری وابسته به آستان قدس رضوی انتقال دهند تا پس از کار کارشناسی، این سرمایه‌های ملی و شخصی محافظت و نگهداری شود و برای صاحبان و اهدا کنندگان این آثار باقیات الصالحات به حساب آید.

ملک ثابت عنوان کرد: کتابخانه و موزه وزیری دارای ۴ هزار و ۹۴۰ نسخه خطی، ۵ هزار و ۵۳۰ نسخه چاپ سنگی، ۷۰ هزار سند تاریخی و ۲۵۰ هزار کتاب چاپی آمادگی ارائه خدمات به محققان، پژوهشگران، دانشجویان و تحقیق درباره نسخ خطی، چاپ سنگی و اسناد تاریخی کتابخانه را دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 19مهر1398 ، کدخبر: 4743514: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین