پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
فرماندار بناب از تملک و توسعه شهرک صنعتی این شهرستان در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار از هفته آینده و واگذاری آن به متقاضیان خبر داد.

شعارسال: امین رفیعی، در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب که با حضور محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران کل استان و مدیران واحدهای تولیدی شهرستان برگزار شد، با تشریح پروژه های در دست اقدام این شهرستان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۶۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی بناب مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: امسال برای اجرای طرح های عمرانی استانی و ملی شهرستان بناب، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در قالب ۶۰ پروژه اجرا خواهد شد.

فرماندار بناب همچنین از اجرای آخرین مرحله تکمیل پل روگذر میدان معلم بناب خبر داد و ابراز داشت: تاکنون برای تکمیل این پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین احداث ورزشگاه این شهر را از دیگر پروژه های عمرانی دانست و گفت: پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب تاکنون پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

رفیعی تصریح کرد: امسال از محل ارزش افزوده ۱۴۰ میلیارد ریال به شهرداری بناب پرداخت شده و در این ارتباط از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۳۱۰ میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار بناب، بافت فرسوده و ناکارآمد را از دغدغه های این شهرستان دانست و اظهار داشت: ۴۰ درصد واحدهای مسکونی شهرستان بناب فرسوده و ناکارآمد هستند که ۴۰ درصد جمعیت شهری در آن ها ساکن هستند، شامل می شود، براین اساس برای احیای بافت های فرسوده این شهر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به تکمیل فضای شهرک صنعتی بناب اشاره کرد و ادامه داد: فضای شهرک صنعتی تکمیل و به یک چالش جدی تبدیل شده است که سرمایه گذاران به خاطر عدم وجود فضا در این شهرک، در شهرک های صنعتی سایر شهرها اقدام به سرمایه گذاری می کنند.

به گفته فرماندار بناب، تملک و توسعه شهرک صنعتی در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار آغاز شده و از هفته آینده عملیات اجرایی تملک و واگذاری آن به متقاضیان شروع می شود.

رفیعی در بخش پایانی به میزان صادارت کالا از این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: در طول ۶ ماهه گذشته سال جاری، ۱۱۵ میلیون دلار کالا از طریق گمرک این شهرستان به خارج از کشور صادر شده است.

وی از افزایش وزنی صادرات خبر داد و افزود: سال گذشته ۱۱۰ میلیون دلار ارزش کالاهای صادراتی بود که امسال حجم صادرات ۸۵ هزار و ۷۰۰ تن است که ۴۰ درصد از لحاظ وزنی افزایش نشان می دهد.

فرماندار بناب پیش بینی کرد: میزان صادرات از گمرک این شهرستان تا پایان امسال به ۲۰۰ میلیون دلار برسد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18مهر1398 ، کدخبر: 4743108: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
ایشالا هرچه زودتر محقق بشه که وضعیت اقتصادی ام بهبود پیدا کنه کمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین