پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۴۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
رییس کل بانک مرکزی گفت: ارومیه قطب خوب کشاورزی و صادراتی است و مهم است که کارخانجات و سایر بخش‌هایی که کار صادراتی انجام می‌دهند، مشکل نقدینگی نداشته باشند.

شعارسال: رئیس‌کل بانک مرکزی در بازدید از واحدهای تولیدی ارومیه اظهارداشت: ارومیه یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و صادراتی است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: ارومیه قطب خوب کشاورزی و صادراتی است و مهم است که کارخانجات و سایر بخش‌هایی که کار صادراتی انجام می‌دهند، مشکل نقدینگی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: از واحدهای واقع در شهرک‌های صنعتی ارومیه که کنسانتره تولید و صادر می‌کنند حمایت می‌شود تا محصولاتشان هدر نرود و مشکلی برای بازارها پیش نیاید.

همتی خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل ملی در استان‌ها برقرار است و اگر ستاد تشخیص دهد که باید به واحدهای تولیدی کمک شود، موضوع را بررسی و حل می‌کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: 19مهر1398 ، کدخبر: 386954: www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین