پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
بهمن مرادنیا استاندار کردستان ضمن انتقاد از عملکرد مدیران استان گفت: بی تفاوتی و بی توجهی مدیران به معضلات اجتماعی باعث افزایش آمار ها در بحث آسیب ها و معضلات اجتماعی شده است.
شعار سال:استاندار کردستان ضمن انتقاد از عملکرد مدیران استان گفت: بی تفاوتی و بی توجهی مدیران به معضلات اجتماعی باعث افزایش آمار ها در بحث آسیب ها و معضلات اجتماعی شده است.

بهمن مرادنیا در سومین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان، با انتقاد از روند افزایشی آمار معضلات اجتماعی، خاطرنشان کرد: در این حوزه بی تفاوتی و کم کاری رخ داده که امروز به اینجا رسیدیم و طی سال های گذشته حتی نتوانسته ایم آمارها را متوقف کنیم و همواره رشد داشته است.

وی همچنین اظهار داشت: توسعه در هر کشور و استانی، صرفاً کارهای عمرانی و سرمایه گذاری نیست، سرمایه اصلی هر جامعه نیروی انسانی آن است و ما داریم این سرمایه ها را به راحتی از دست می دهیم و شاید بی تفاوت از کنار آن می گذریم.

مرادنیا تاکید کرد: مدیران باید متوجه باشند که موضوعات اجتماعی بسیار مهم و اساسی است و باید برای آن وقت بگذارند نسبت به آن حساس باشند و بی تفاوتی را کنار بگذارند.

استاندار کردستان در ادامه بر اهمیت تعیین جایگاه زنان در جامعه تاکید کرد و افزود: باید دستگاه ها در این حوزه اقدام عملی داشته باشند، با حرف زدن و سند تدوین کردن، کاری از پیش نمی بریم بلکه باید این سندها اجرایی شود تا اثربخشی داشته باشد.

وی در بحث دستور کار جلسه در خصوص ساماندهی متکدیان، تکرار روال جمع آوری، نگهداری ۴۸ ساعته و سپس رها کردن متکدیان را کاری بی ثمر دانست و همکاری دادگستری و نیروی انتظامی با شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط را امری ضروری عنوان کرد.

مرادنیا همچنین اهمیت نقش صدا و سیما در آگاهی بخشی به مردم و فرهنگ سازی را یادآوری و تاکید کرد: در حوزه معضلات اجتماعی باید به سمت و سویی حرکت کنیم که اگر کاهش نداریم حداقل آن را متوقف کنیم و از تاثیرگذاری کارهای فرهنگی در مقابله و پیشگیری با این معضلات نیز غافل نباشیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:24مهر1398،کد خبر: 912664،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
باید دستگاه ها در این حوزه اقدام عملی داشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
باید دستگاه ها در این حوزه اقدام عملی داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین