پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از رهاسازی آب سد مخزنی ساروق تکاب به سمت دریاچه ارومیه خبر داد.وی ادامه داد: در این مرحله از رهاسازی که بر اساس مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه است هفت میلیون متر مکعب از سد ساروق تکاب و با حداکثر دبی مطمئن و ملاحظات ایمنی سد به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی می شود.

شعار سال: کیومرث دانشجو در خصوص جزییات این رهاسازی افزوود: در راستای افزایش کیفیت آب استحصالی سد مخزنی ساروق برای مصارف شرب و عملیات رهاسازی، آب سد مذکور در تکاب از روز گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این مرحله از رهاسازی که بر اساس مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه است هفت میلیون متر مکعب از سد ساروق تکاب و با حداکثر دبی مطمئن و ملاحظات ایمنی سد به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی می شود.

دانشجو گفت: جهت پیشگیری از بروز حوادث احتمالی به واسطه رهاسازی و تشدید جریان آب در مسیر رودخانه از عموم مردم و ساکنان محلی درخواست می‌شود، در طول زمان رهاسازی از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه خودداری و موارد ایمنی را رعایت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 3 آبان 98، کد خبر: 4755727، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین