پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۶۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
رئیس هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان مرکزی گفت: همایش آموزشی، توجیهی و تبیینی برنامه‌های مرتبط با انتخابات مجلس سال جاری با هدف ایجاد هماهنگی در اراک برگزار می شود.

شعار سال: سعید فرخی صبح شنبه در حاشیه جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: سومین جلسه هیأت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور تمام اعضا امروز در اراک تشکیل شد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان مرکزی افزود: برگزاری همایش هیأت های بازرسی شهرستان های استان مرکزی با حضور مسئولین هیأت نظارت و ستاد انتخابات استان مرکزی با هدف هماهنگی برای برگزاری انتخابات کاملا قانونی و دور از هرگونه حاشیه در دستور کار هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی قرار دارد.

فرخی خاطرنشان کرد: بر اساس حکم وزیر کشور و به استناد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی موظف هستیم فرآیند جریان انتخابات را مورد بازرسی و کنترل دقیق مطابق قانون و مقررات قرار دهیم.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان مرکزی ادامه داد: در هیأت بازرسی این فرآیند انتخابات از زمان شروع تا پایان انتخابات مطابق قانون و مقررات پیگیری می‌شود. در این خصوص نیز وزیر کشور بر شدت مراقبت برای اینکه هیچ گونه اقدام خلاف قانون صورت نگیرد تاکید دارد.

وی اظهار داشت: هیأت های بازرسی شهرستان های استان مشخص شده اند و حکم آنها نیز صادر گردیده است. هر هیأت شهرستانی دارای سه عضو و یک دبیرخانه می باشد. هیأت ها نیز از هم اکنون فعالیت خود را شروع کرده اند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان مرکزی بیان داشت: با تدابیری که اندیشیده شده و دقت نظری که در هیأت های بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی به وجود آمده، امیدواریم انتخابات پر شور و بدون هیچ گونه تنش را با حضور گسترده مردم در استان مرکزی به سرانجام برسانیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4 آبان 98، کد خبر: 4756222، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
در هیأت بازرسی این فرآیند انتخابات از زمان شروع تا پایان انتخابات مطابق قانون و مقررات پیگیری می‌شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
انتخابات باید در راستای انقلاب باشه و در اون انصاف و درست کاری صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین