پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۰۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
۲۸ متهم فساد مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی که به اتهام‌های مختلف تحت تعقیب کیفری قرار گرفته بودند محاکمه شده و حکم قطعی در باره آنها صادر شد.ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل روز دوشنبه گفت: احکام برای متهمان متعددبوده و حبس‌، شلاق، جزای نقدی، رد مال و ... را شامل می‌شود.وی بیان کرد: متهمان این پرونده با اتهامات متعدد از قیبل دریافت رشوه، اختلاس، جعل در اسناد رسمی دولتی، تحصیل مال از طریق نامشروع در دادگاه محاکمه شدند.

شعار سال:

28 متهم فساد مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی که به اتهام‌های مختلف تحت تعقیب کیفری قرار گرفته بودند محاکمه شده و حکم قطعی در باره آنها صادر شد.

این متهمان شامل تعدادی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی و پیمانکاران این شرکت بودند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل روز دوشنبه گفت: احکام برای متهمان متعددبوده و حبس‌، شلاق، جزای نقدی، رد مال و ... را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: متهمان این پرونده با اتهامات متعدد از قیبل دریافت رشوه، اختلاس، جعل در اسناد رسمی دولتی، تحصیل مال از طریق نامشروع در دادگاه محاکمه شدند.

عتباتی اضافه کرد: پرونده این افراد در دادسرا بررسی شده و پس از صدور قرار جلب دادرسی و کیفرخواست، متهمان در دادگاه کیفری ۲ اردبیل محاکمه شدند و نهایتا حکم صادر و در دادگاه تجدیدنظر قطعی شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 6 آبان 98، کد خبر: 695777، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین