پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۱۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
رئیس قوه قضا‌ئیه ‌گفت: در شورای‌عالی قوه قضائیه که در پایان امروز برگزار می‌شود، تمام گزارشات استان توسط ۱۷ تیم اعزامی به شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفته و برای گره‌گشایی از مشکلات مردم استان تصمیم‌گیری خواهیم داشت.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در بدو ورود به آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، مردم تبریز را مردمی پیشتاز، دلیر و شجاع و زمان‌شناس دانست و اظهار داشت: مردم این خطه در عرصه‌های مبارزات تاریخی پیشتاز بوده‌اند و به روح مطهر شهدای این منطقه درود می‌فرستیم.

وی با اشاره به اینکه سفر به آذربایجان شرقی در ادامه سفرهای استانی برای بررسی و رفع مشکلات حقوقی و قضایی استان است، افزود: 17 گروه برای بررسی مشکلات استان اعزام شده‌اند که فقط 4 گروه برای بررسی مشکلات حقوقی و قضایی و اقتصادی تبریز مستقر شده است.

رئیس قوه قضائیه، برگزاری نشستی با علما و فرهیختگان و خانواده شهدا را از جمله برنامه‌های این سفر برای بهره‌مندی از نظرات آنها عنوان کرد و گفت: نشستی هم با کارآفرینان و تولیدکنندگان و کارگران خواهیم داشت تا موانع تولید و آنچه در سال رونق تولید اهمیت دارد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه "در نشست شورای اداری با مدیران خدمتگزار استان تبادل نظر خواهیم داشت"، ابراز داشت: مشکلات موجود در دادگاه‌ها و دادسراهای استان نیز در قالب نشست شورای قضایی کشور که در تبریز برگزار می‌شود، بررسی خواهد شد.

‌رئیسی خاطرنشان کرد: در شورای‌عالی قوه قضائیه که در پایان امروز برگزار می‌شود، تمام گزارشات استان توسط 17 تیم اعزامی به شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفته و برای گره‌گشایی از مشکلات مردم استان تصمیم‌گیری خواهیم داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 9 آبان 98، کد خبر: 2130430، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
رئیسی با چه همتی همه کشور رو داره از اقدامات مثبت دستگاه قضا متاثر میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین