پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
رییس شورای شهر گفت: با وجود مخالفت شورایعالی استانها با قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها دولت این بند را حذف نکرده بلکه لایحه برنامه ششم توسعه را برای تصویب به مجلس برده است.

شعار سال: مهدی چمران در جریان دویست و هشتادمین جلسه شورا با اشاره به پیگیری اصلاحاتی در موارد مطرح شده در برنامه ششم توسعه گفت: یکی از موضوعاتی که به جد پیگیر آن بودیم حذف بند قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها بود که با وجود مخالفت شورایعالی استانها و شورای شهرها دولت این بند را نه تنها حذف نکرده است؛ بلکه لایحه برنامه ششم توسعه را برای تصویب به مجلس برده است.

وی ادامه داد: لایحه درآمد پایدار شهری و مدیریت شهری نیز هنوز به کمیسیون‌های اصلی نرفته و در کمیسیون‌های فرعی در حال بررسی است.

در ادامه رضا تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ماده ۱ برنامه ششم توسعه برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و برخی از موارد آن رد شد.

وی ادامه داد: وقتی یک موضوعی رد شود، نمی‌تواند جزو احکام برنامه ششم توسعه قرار بگیرد و جای تعجب است که چرا بند مالیات بر ارزش افزوده مجددا در دستور کار قرار گرفته است.

سپس مهدی چمران از تقی پور خواست تا موارد قانونی این موضوع را ارائه دهد تا شورای شهر بتواند از این طریق مانع شود.

چمران در ادامه از پیگیری نشست های مشترک میان نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون مشترک شورا ها خبر داد و اظهار داشت: برنامه این جلسات تنظیم شده و به زودی این نشست ها گذاشته خواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395، کد مطلب: 3730263:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
با وجود تمام مخالفت هایی که شده مطمئنن مجلس هم مخالفت میکنه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین