پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۴۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲
استاندار کردستان وعدە داد کە در آیندەای نزدیک طرح جامع گردشگری منطقە پالنگان تهیە خواهد شد.

شعارسال: بهمن مرادنیا در بازدید از روستای پالنگان و بررسی اقدامات انجام شدە برای توسعە باغات این منطقە گفت: پالنگان یک مکان بکر و با ظرفیت فراوان برای گردشگری است و بر همین مبنا لازم است بە حوزە گردشگری و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آن توجە ویژە شود.

 

وی ادامە داد: معاونت عمرانی موظف شدە با همکاری دستگاه‌های مرتبط یک طرح جامع گردشگری برای پالنگان تهیە کند کە بی گمان با اجرایی شدن آن درآمد مردم افزایش خواهد یافت و نظر گردشگران بیشتری را بە خود جلب خواهد کرد.

 

مرادنیا همچنین بە ضرورت توسعە باغات و اراضی کشوری منطقە پالنگان نیز اشارە کرد و افزود: طبق برنامەهای موجود قرار است سە هزار و۵۰۰ تا پنج هزار هکتار از اراضی دیم تبدیل بە آبی شود و برای تحقق این امر باید آب مورد نیاز برای پمپاژ بە اراضی تامین شود.

 

استاندار کردستان اظهار کرد: برای برق رسانی بە طرح‌های کشاورزی و باغی پالنگان و همچنین برق رسانی بە توسعە شیلات دیوزناو نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

 

مرادنیا گفت: طبق گزارش‌های موجود درآمد حاصل از یک هکتار باغ انار بسیار رقم قابل توجهی است و لازم است ما بە عنوان نمایندە دولت زیرساخت‌های لازم را در جهت افزایش درآمد مردم ایجاد کنیم.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10آبان1398، کدخبر: 918319، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین