پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
معلم اهوازی که در آیین معارفه روز گذشته مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان از سوی دو نفر هدف حمله قرار گرفته بود، از جانب مدیرکل این اداره مورد دلجویی قرار گرفت.

شعارسال: معلم اهوازی که در آیین معارفه روز گذشته مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان از سوی دو نفر هدف حمله قرار گرفته بود، از جانب مدیرکل این اداره مورد دلجویی قرار گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز در دیدار با این معلم ، ضمن دلجویی از وی؛ معلمی را جایگاهی با ارزش عنوان کرد و گفت: به واحدهای حراست و امور حقوقی دستور پیگیری این موضوع تا زمان حصول نتیجه داده شده است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم پیگیری و شناسایی فرد ضارب و احقاق حق همکار فرهنگی اظهارداشت: هرگونه اقدامی که موجب هتک حرمت جایگاه معلم شود از نظر ما محکوم و مستلزم برخورد جدی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: فرصت ابراز نظر و انتقاد حق همه همکاران فرهنگی است و برای ایجاد این فرصت تلاش خواهد شد.

به گزارش ایرنا نشست معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان خوزستان در روز چهارشنبه هفته جاری با حاشیه‌هائی همراه بود.

این نشست که با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش ، معاون سیاسی اجتماعی استانداری و جمع دیگری از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در سالن طلائیه این اداره کل برگزار شد.

هنگام سخنرانی محمد تقی زاده مدیر کل سابق آموزش و پرورش خوزستان یکی از فرهنگیان اهوازی در جای خود بلند شده و با صدای بلند نسبت به عملکرد وی معترض شد که در این هنگام ۲ جوان که معلوم نبود با چه انگیزه ای از بیرون وارد سالن شده بودند، با معلم معترض درگیر شدند.

پس از این موضوع تا لحظاتی جلسه به هم زده شد که در نهایت با ورود حراست ۲ جوان یاد شده و فرد فرهنگی معترض به بیرون از سالن هدایت شدند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار: 9 آبان 1398،کدخبر:83537141 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
چطوره از معلما دلجویی میشه ولی معلمایی که بچه های مردم و به قصد کشت میزنن هیچ اتفاقی براشون نمیفته کسی از اون بچه دلجویی نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین