پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۸۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در یکی از مدارس کمال آباد کرج(کمالشهر) اتفاق افتاد. ظاهرا معلم دانش آموزی را به دلیل شلوغ کردن انداخته بیرون اونم رفته پدرش را آورده! با قید فوریت انتظار مداخله در بحران و پاسخگویی توسط سرپرست وزارت اموزش و پرورش را داریم. این رویداد ناراحت کننده، می‌تواند معیاری برای سنجش توانمندی‌ها و همه جانبه نگری جناب سرپرست اموزش و پرورش باشد. راهنمایی اینکه تکریم علنی و قوی معلم، توجیه و جهت دهی به دانش آموز برای اصلاح رفتار و پیامد کار‌های انجام شده و وادار کردن، ولی خاطی به معذرت خواهی در جمع برای ممانعت از پیگیری کیفری و حقوقی را در دستور کار قرار دهید.

شعار سال: ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست که در یکی از مدارس کمال آباد کرج(کمال شهر) اتفاق افتاد، باعث متاثر شدگی شدید افکار عمومی و کاهش احساس امنیت در جامعه فرهیختگان آموزش و پرورش شد.

آقای سرپرست وزارت آموزش و پرورش، فورا جواب بده
ظاهرا معلم دانش آموزی را به دلیل شلوغ کردن انداخته بیرون اونم رفته پدرش را آورده!

تعداد بازدید : 539
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدید کرده است. گویا در همان روز درگیری با پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی قرارگرفت.

اطلاعات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر: 
با وجود آنکه حکم جلب فردی که با قمه به مدرسه‌ای در کمالشهر کرج حمله کرده بود، صادر شده و این فرد متواری است. از طرف دیگر خبر می‌رسید که در حال حاضر تقریبا تمامی مدارس فردیس، ناحیه ۴، ماهدشت و محمد شهر و بخش زیادی از مدارس منطقه ۳ دو شیفته هستند.
امروز دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ، خبر رسیده که عامل قمه کشی کمال شهر دستگیر شده است. این شخص پس از تعدی به مدرسه و اطلاع از اقدام غیرقانونی خود، متواری و مخفی شده بود که با رصداطلاعاتی انجام شده پس از ۱۰ روز در یکی از استان‌های شمال غرب کشور، ردیابی و بازداشت شد. 
توصیه ما به سرپرست وزارت آموزش و پرورش همان است که در چکیده خبر آورده ایم. مسئله را با عذرخواهی عمومی ضارب از معلم و تشویق و تکریم معلم، ختم بخیر کنید. چرا که این فرد، هر که باشد و هرچه باشد، پدر یک دانش آموز است. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رسانه بازتاب، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر:۹۹۰۵۰۴، baztab.ir / سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
0
0
گولاخیه برای خودش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین