پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵
اهمیت فرهنگ و جایگاه آن در جامعه به حدی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آن را «سایه ای از نبوت» و «کارخانه آدم‌سازی» قلمداد نموده و مقام معظم رهبری آن را به مثابه «اکسیژنی برای حیات اجتماعی» معرفی فرموده اند.

شعارسال: محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی به مناسبت 14 آبان ماه روز فرهنگ عمومی طی پیامی این روز را تبریک و تهنیت گفت:

کشور عزیزمان ایران، با بهره‌مندی از فرهنگ کهن و غنی ایرانی ـ اسلامی و با حفظ سنت‌ها و ارزش‌های پسندیده انسانی- الهی، توانسته است الگوی مناسبی برای امت‌ها و ملت‌های آزادی‌خواه جهان باشد.

توجه به مقوله فرهنگ به‌ویژه فرهنگ عمومی، در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره از ارکان جدی نظام اسلامی بوده و توجهات و فرمایشات متعدد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، نشان‌دهنده عمق نگاه انقلاب اسلامی به مقوله فرهنگ عمومی است.

اهمیت فرهنگ و جایگاه آن در جامعه به حدی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آن را «سایه ای از نبوت»  و «کارخانه آدم‌سازی» قلمداد نموده و مقام معظم رهبری آن را به مثابه «اکسیژنی برای حیات اجتماعی» معرفی فرموده اند.

 مسئولین باید در امر خدمت به مردم و تکریم آنها از یکدیگر سبقت بگیرند

این ارزش گذاری های فاخر، تکلیف سنگینی بر دوش آحاد جامعه به ویژه مسئولان دستگاه ها و نهادهای فرهنگی از جمله شورای فرهنگ عمومی قرار داده و آنها را مکلف می کند تا با هم افزایی و بسیج امکانات، در تحقق منویات مقام معظم رهبری گام هایی بلند بردارند و حرکتی رو به جلو را سرعت بخشند.

اینجانب فرا رسیدن 14 آبان روز «فرهنگ عمومی» را به مردم شریف استان خراسان جنوبی که در « علم و ادب و فرهنگ» زبانزد خاص و عام هستند،  صمیمانه تبریک عرض می نمایم؛ رجاء واثق دارم، همه نهادها و دستگاه های مسئول، در گسترش فرهنگ غنی اسلام و مبانی انسان ساز انقلاب اسلامی، تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری توفیق یابند.

محمدصادق معتمدیان

استاندار خراسان جنوبی

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13آبان1398، کدخبر: 920189، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین