پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
مهم‌ترین کاربرد مدل‌های کسب‌وکار طرح و بررسی سؤالات و چالش‌های استارت‌آپ‌ها، مؤسسات و شرکت‌های نوپا است.
شعارسال: مهم‌ترین کاربرد مدل کسب‌وکار، پرسیدن سوالات هوشمندانه، طرح چالش‌ها و یکپارچه از طراحان و ارزیابان یک مدل کسب‌وکار در حال تاسیس یا در حال اجرا است. در رابطه با مدل کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها و موسسات، چند سوال اساسی مطرح و روش‌هایی برای پاسخ دادن به آنها ارائه می‌شود.
 
تعیین مشتریان و ویژگی‌ها، نیازها و مسائل آنها برای طراحی مدلی که بتواند ارزشی برای مشتریان خلق کند و در صحنه اقتصاد و رقابت موقعیتی بیابد اولین قدم اساسی در طراحی مدل کسب‌وکار است.
 
به منظور مطلع کردن مشتری در جریان خرید، راهنمایی او پس از انجام خرید و یا کمک به او در حل مسائل بهره برداری از محصول و خدمت است سازمان های موفق برای این ارتباط و ایجاد اطمینان خاطر برای مشتری و رفع نیاز های او در فهم محصول و استفاده بهتر از آن راه کاری می اندیشد.
 
طبعاً درآمدها از هزینه‌ها بیشتر و چگونگی کاهش آنها بخش مهمی از مدل کسب‌وکار است. بررسی هزینه‌ها و تجزیه و تحلیل آنها می‌تواند در تحلیل بسیاری از چالش‌ها اثرگذار باشد.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 15 آبان 1398 ، کدخبر:  443724 ، www.ana.ir
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین