پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته مهندسی مواد دانشگاه یاسوج گفت: دغدغه انجمن علمی دانشجویی باید تولید علم و توسعه آن باشد و انجمن‌ها می‌تواند به نبوغ استعدادهای دانشجویان کمک کند. هادی دیارگر با اشاره به اینکه دغدغه انجمن علمی دانشجویی، تولید علم و توسعه آن توسط دانشجویان باید باشد، اظهار کرد: ما می‌خواهیم با برگزاری دوره‌ها، بازدیدها و بسیاری از فعالیت‌های دیگر جهت کسب علم و تجربه مورد نیاز برای دانشجویان، کمکی درخصوص نبوغ استعدادهای دانشجویان کرده تا نتیجه آن را در آینده‌ای نه چندان دور با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی در زمینه تخصصی رشته مهندسی مواد ببینیم و در راستای تولید علم و توسعه آن قدمی برداشته باشیم.

شعار سال: هادی دیارگر با اشاره به اینکه دغدغه انجمن علمی دانشجویی، تولید علم و توسعه آن توسط دانشجویان باید باشد، اظهار کرد: ما می‌خواهیم با برگزاری دوره‌ها، بازدیدها و بسیاری از فعالیت‌های دیگر جهت کسب علم و تجربه مورد نیاز برای دانشجویان، کمکی درخصوص نبوغ استعدادهای دانشجویان کرده تا نتیجه آن را در آینده‌ای نه چندان دور با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی در زمینه تخصصی رشته مهندسی مواد ببینیم و در راستای تولید علم و توسعه آن قدمی برداشته باشیم.

وی افزود: انجمن علمی دانشجویان رشته مهندسی مواد دانشگاه یاسوج، یکی از مجموعه‌های علمیِ فعال دانشگاه یاسوج بوده و به دنبال کاربردی کردن مباحث علمی برای دانشجویان است.

دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته مهندسی مواد دانشگاه یاسوج بیان کرد: این انجمن از بهمن‌ سال ۹۶ فعالیت جدید خود را آغاز کرده و تاکنون کارگاه آموزشی اکسل، دوره جامع مقاله نویسی ISI، دوره اصول و مبانی مدیریت ایمنی فرآیند و همکاری در اولین استارتاپ ویکند یاسوج را برگزار کرده است.

دیارگر خاطرنشان کرد: بازدید علمی از کارخانه سیمان یاسوج، حضور اعضای انجمن در مسابقه چالش جاذبه و کسب مقام اول در این رویداد، دوره آموزشی آباکوس مقدماتی، دوره آموزشی نرم افزار MATLAB و بازدید علمی از مجتمع فولاد یاسوج از دیگر فعالیت‌های انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد دانشگاه یاسوج در سال‌های اخیر بوده است.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 14 آبان    98، کد خبر:   399270،  www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین