پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
بعد از لائو دیشب آذری جهرمی، انبوهی از مسائل و حاشیه ها از جاهای مختلف گسیل شده و جو ناآرامی توسط طرفین مدعی اصلاح ، بوجود آمده و دامن زده می شود. گزارش زیر، به نمونه هایی از این داستان ها ، اشاره دارد.

شعارسال: آذری جهرمی در بخشی از لایو اینستاگرام در پاسخ به افشاگری نماینده قزوین درباره قرارداد خواهرزنش با رایتل گفت این قرارداد در سال ٩٤ بوده و بنده آن موقع وزیر نبودم!

جهرمی سپس میگوید در تیرماه سال ٩٤ عضو هیات مدیره رایتل میشود و مهرماه همان سال استعفا میدهد.

جهرمی سپس در تناقض با ابتدای صحبتش که به سال ٩٤ اشاره کرده بود، میگوید این در حالیست که قرارداد مذکور اول فروردین ٩٥ منعقد شده است!

به اعتقاد ناظران وقتی وزیر ارتباطات در طول ٣٠ ثانیه صحبت، تاریخ یک قرار داد را یکسال جا به جا میگوید درباره سایر ادعاهای او نیز باید تردید کرد.

تعداد بازدید : 14

 

چرا این سایت‌ها و کانال‌ها همزمان برای آذری جهرمی وزیر ارتباطات و دفاع از او و انتشار خبر‌های او توئیت و پیام و خبر منتشر می‌کنند؟!

اصلا این رسانه‌ها همه خوب و عالی و صل علی، اما واقعا سوال برانگیز نیست؟!

▫️کانال تدبیر پرس
▫️هات نیوز
▫️خبر ۲۴
▫️جانبازان اصلاح طلب
▫️حامیان روحانی
▫️صبح اصلاحات
▫️نیوز ۳۶۴
▫️اوای ایران
▫️ایران تایمز
▫️احزاب انلاین
▫️ایسنا
▫️تلخند سیاسی
▫️انتخاب
▫️اسکان نیوز
▫️رصد نیوز
▫️اعدال امید
▫️ راه امید

و یاشار سلطانی؟

این‌ها که هیچی ... اصل کاری‌ها را می‌ذارم به وق. تش که دارند چه جوری کار می‌کنند


راستی چرا باید آذری جهرمی عضو هیات مدیره فدراسیون نابینایان باشه؟ حالا کاری نداریم چرا عراقچی هم عضو هست .....

یا بهروز عزیزی در روزنامه خبر ورزشی تیتر میزنه حضور جهرمی باعث تحول در فدراسیون نابینایان شده.

این‌ها جای فکر و تامل نداره؟

یک سفره‌ای پهن میشه همه دورش حلقه می‌زنند تا عقب نیفتند. این یعنی ته ته ته رسانه داری در ایران


حالا یه عده‌ای تو خصوصی می‌نویسند چرا گیر دادی به همکاران؟
چرا بغض داری؟
چی شده بهت چیزی نرسیده؟
کی بهت خط می‌ده؟
مراقب خودت باش

مطالبی که نوشته میشه را فقط خبرنگاران و مدیران رسانه با تجربه درک می‌کنند، چون می‌فهمند و می‌دانند چه خبر است.

باجناق آذری جهرمی آب پاکیرو بر پیکره ی آذری جهرمی ریخت و تمام ادعاهای خانم زرآبادی رو تایید کرد!

اول با قبول حقوق 69 میلیونی خواهر جهرمی آبروی باجناقش رو برد بعدم گفت از زرنگی خودم بوده نه ارتباط با آقا محمدجواد! انتظار داره ما هم باور کنیم این وسط رانتی نبوده...

باجناق آذری جهرمی مدعی شد: با هزینه شخصی قرارداد رایتل را بستیم

نواب زاده:
همسر من نمایندگی یک شرکت بیمه معتبر دارد.
با هزینه شخصی توانستیم قراردادی با شرکت رایتل ببندیم.
مبلغ حقوق کلانی که اعلام شده، شامل هزینه کلی یه نمایندگی است.
زمان انعقاد این قراردادها زمانی بوده که آقای جهرمی منصبی نداشته اند.
درآمد مطرح شده، درآمد واقعی ما هست اما به ریال.

آذری جهرمی:
برای نمایندگان احترام ویژه‌ای قائلیم.اما اگر میخواهید افرادی که این شایعات را درست کرده اند بیابید، باید در گروه مخالفان ما دنبال او بگردید زیرا برای تخریب ما این مطالب منتشر شده است.

آذری جهرمی در لایو اینستاگرامی جلوی چشم هزاران نفر گفت: من سال ۹۴ برج ۷ از شرکت رایتل استعفا دادم و اومدم بیرون!

طبق سند فوق که یکی از مدارک حضور ایشان در رایتل است در تاریخ ۹۵/۲/۱۳ آذری جهرمی بعنوان عضو هیات مدیره در جلسه هیئت مدیره رایتل شرکت کرده و امضا صورت جلسه توسط خودت ایشان‌موید این موضوع است

لذا در زمان مسئولیت وی در هیات مدیره رایتل قراردادهای میلیاردی با خواهر زن خودش (خانم ثنا_اسدیان) منعقد کرده است. خودرو مگان اختصاصی با راننده (که از اقدام سیدمجیدصدری مدیرعامل سابق رایتل است) برای همسر اقای جهرمی خریداری شده و در اختیار ایشان‌بوده است. از همان سال تاکنون این هزینه ها از جیب رایتل پرداخت می شده است.

وقتي سايت حدادعادل، اظهارات زرآبادي را دو دقيقه زودتر از نطقش منتشر مي كند!

زهیر موسوی، خبرنگاري كه زرآبادي او را متهم به شنود تلفنش كرده بود:

خبرنگار صداوسيما خبر را به من داد.

خانم زرآبادی شما که نماینده اصلاح‌طلب هستید چگونه وقتی ساعت ۱۱:۵۰ در مجلس سخنرانی کردید متن سخنرانی شما در ساعت ۱۱:۴۸ در سایت نماینده دات کام که متعلق به رئیس دفتر حداد عادل است منتشر شده است

 

برخلاف ادعای وزیر ارتباطات.

قرارداد‌های بیمه رایتل با خواهرزن وزیر در زمان آذری جهرمی هم منعقد شده است+ اسناد

بر اساس اسنادی که به دست شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسیده، قرارداد‌های بیمه رایتل با خواهرزن وزیر در زمان وزارت آذری جهرمی هم منعقد شده است و در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ سه بار تمدید شده است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در حالی که وزیر ارتباطات در پخش زنده اینستاگرامی به اظهارات نماینده اصلاح طلب قزوین در خصوص رانت اقتصادی خواهر زن خود پاسخ داد که اسناد نشان می‌دهد آذری جهرمی با مردم صداقت نداشته است.

او در لایو اینستاگرام اعلام می‌کند که در سال ۹۴ یعنی سال انعقاد قرارداد بیمه‌ای شرکت رایتل با خواهر همسرش وزیر نبوده و به عنوان عضو هیات مدیره رایتل هم تنها ۴ ماه از سال ۹۴ را عضویت داشته و عملا این قرارداد که عایدی زیادی برای خواهر زن او داشته ناشی از رانت نبوده است.

این در حالی است که اسناد دانا نشان می‌دهد قرارداد‌های بیمه‌ای رایتل با خواهر زن وزیر فارغ از اینکه در چه سالی شروع شده، در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ یعنی در سال‌های وزارت آذری جهرمی هم منعقد شده است.




درخصوص ادعای دیگر آذری جهرمی که می‌گوید در سال ۹۴ یعنی سال انعقاد قرارداد با خواهر زنش، تنها ۴ ماه عضو هیات مدیره رایتل بوده و بعد استعفا کرده هم سند نقض کننده‌ای وجود دارد؛ و آن فایل رزومه‌ای است که جواد جهرمی در روز گرفتن رای اعتماد به مجلس ارائه می‌کند.

در این رزومه عضویت وی در هیات مدیره رایتل از سال ۹۳ تا ۹۵ عنوان شده... یعنی همان سال‌های عقد قراردادی که نماینده اصلاح طلب قزوین آن را رانتی می‌داند.



آذری جهرمی، اما در پاسخ به این موضوع می‌گوید فایل رزومه غلط است و باید اصلاح شود... او همچنین با انتشار سندی از یک روزنامه رسمی می‌گوید: این روزنامه رسمی ملاک تاریخ عضویت من در هیات مدیره رایتل است. غافل از اینکه آقای وزیر با تاریخ انتشار روزنامه رسمی دقت کرده نه متن سندی که در روزنامه منتشر شده و اینگونه کلکسیون گاف‌های او تکمیل می‌شود؛ چرا که روزنامه رسمی مورد استناد وزیر هم تاریخ عضویت او را سال ۹۳ اعلام می‌کند.

 

 

 

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال (برگرفته از فضای مجازی)                                        

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین