پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۸۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
فریدون بابایی فرماندار خلخال گفت: طرح و پیگیری مطالبات مردمی در محوریت فعالیت رسانه‌ها باشد.

شعار سال:فرماندار خلخال گفت: طرح و پیگیری مطالبات مردمی در محوریت فعالیت رسانه‌ها باشد.

 فریدون بابایی شامگاه امروز در جمع فعالان رسانه‌ای شهرستان خلخال اظهار کرد: پرداختن به مطالبات مردمی در محوریت فعالیت رسانه‌ها باشد و امروزه رسانه مطالبه‌گر، مقبولیت اجتماعی دارد.

وی افزود: مطالبه‌گری در بیان مشکلات شهرستان خلخال، ایفای نقش رسانه و پل ارتباطی مردم و مسؤولان است.

فرماندار خلخال تصریح کرد: رسانه‌ها زیرساخت‌های فرهنگی محسوب شده و یکی از ارکان توسعه در جوامع بشری هستند که شهرستان خلخال نیازمند فعالیت چندین سایت در حوزه گردشگری و معرفی صنایع شهرستان و تولیدات آن است.

بابایی تاکید کرد: انتقادپذیری از وظایف مسؤولان بوده و پاسخگویی به دغدغه‌های افکار عمومی باید با آرامش و سعه صدری از سوی مسؤولان همراه باشد.

وی اذعان داشت: آنچه که شهر را می‌سازد تفکر است و این تفکر باید با برون‌رفت از افکار منفی به جایگاه واقعی خود ارتقا یافته و نقش تاثیرگذار خود را برای توسعه یک منطقه ایفا نماید.

فرماندار خلخال اضافه کرد: اصلی‌ترین عامل از دست دادن فرودگاه، پادگان و کارخانه سیمان تفکراتی بود که در ایده مردم شهرمان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: باید در بازنگری تفکر و تغییر آن را گامی اساسی برداشته شود و یک تفکر اشتباه و ذهنیت ناشایست می‌تواند سرمایه‌گذاری در منطقه‌ای را به تعطیلی بکشاند.

تحویل زمین کارخانه فروسیلیس خلخال به سرمایه‌گذار

فرماندار خلخال اظهار کرد: زمین احداث کارخانه فروسیلیس شهرستان خلخال تحویل سرمایه‌گذار شد.

بابایی بیان داشت: بیش از ۱۵ ماه برای تحویل زمین تلاش کردیم تا این زمین برای ساخت کارخانه‌ای با اشتغال بیش از ۱۵۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان خلخال در فاصله کمی با آزادراه کشوری و مرکز استان‌های اردبیل و گیلان قرار دارد و به چندین بندر کشتیرانی و تجاری از جمله منطقه آزاد انزلی و بندر آستارا و منطقه بیله‌سوار دسترسی دارد در امر صادرات نیز می‌تواند فعالیت خوبی داشته باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:16آبان1398،کدخبر:13980816000709،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
انتقادپذیری از وظایف مسؤولان بوده و پاسخگویی به دغدغه‌های افکار عمومی باید با آرامش و سعه صدری از سوی مسؤولان همراه باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
مسیر قانونی برای اعتراض کردن همین رسانه ها هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین