پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
اکبر بهنامجو استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری در حال اجرای خلخال این شهرستان بزودی به قطب بزرگ گردشگری استان اردبیل تبدیل خواهد شد.
شعار سال:استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری در حال اجرای خلخال این شهرستان بزودی به قطب بزرگ گردشگری استان اردبیل تبدیل خواهد شد.

اکبر بهنامجو روز یکشنبه در بازدید از طرح‌های در حال اجرای منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال افزود: در حال حاضر موانع و مشکلات فراروی سرمایه‌گذاران طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و گردشگری این منطقه برداشته شده و زمینه برای افزایش شتاب بیشتر طرح‌های گردشگری در این منطقه فراهم شده است.

او در بازدید از عملیات اجرایی پل معلق ازناو گفت: پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذار این طرح هم‌اکنون در مرحله معرفی ضامن بانکی به بانک عامل بوده و با ارائه ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی روند عملیات اجرایی این پروژه بزرگ گردشگری تفرجگاه ازناو شتاب خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: پل معلق ازناو خلخال با ۵۳۸ متر طول ،۱.۵ متر عرض و ۱۰۰ متر ارتفاع به عنوان بزرگترین پل معلق حال حاضر دنیا محسوب می‌شود و بر اساس قول داده شده از سوی سرمایه‌گذار طرح عملیات اجرایی این پل تا مردادماه سال آینده تکمیل و برای بهره‌برداری آماده خواهد شد.

وی در بازدید از هتل پنج ستاره ازناو نیز گفت: با حمایت‌های صورت گرفته از سرمایه‌گذار این طرح پروژه احداث هتل ازناو پس از مدتی رکود و تعطیلی هم‌اکنون آماده برای ادامه عملیات اجرایی شده و  سرمایه‌گذار آن برای دریافت ۶۰ میلیارد تسهیلات بانکی به بانک عامل معرفی و تسهیلات مصوب در مرحله پرداخت است.

بهنامجو همچنین در بازدید از طرح گردشگری مجموعه قصرهای چوبی ازناو افزود: این طرح با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای بهره‌برداری آماده می‌شود و با گازرسانی ، پروژه برای افتتاح در فروردین سال آینده آماده خواهد شد.

وی بیان کرد: تاکنون برای اجرای این طرح بزرگ گردشگری،اقامتی منطقه بیش از ۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که ۲۰ میلیارد آن از طریق اعطای تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذار طرح تامین شده است.

او با بیان اینکه پروژه گردشگری بام خلخال در بلندای این شهر از طرح‌های بسیار موفق این شهرستان است، افزود: انتظار از مسئولان ادره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز این طرح از جمله آسفالت راه دسترسی به آن است.

استاندار اردبیل همچنین گفت: با تکمیل طرح‌های گردشگری و اقامتی منطقه ازناو خلخال در کنار افزایش زمان ماندگاری مسافر در این منطقه زمینه برای رونق اقتصادی و حل بخشی از مشکل بیکاری در این طرح‌ها فراهم می‌شود.

استاندار اردبیل در بازدید از منطقه نمونه گردشگری اندبیل خلخال نیز با بیان اینکه سرمایه‌گذار جدید طرح تله‌سیژ این تفرجگاه انتخاب شده ، افزود: با واگذاری این طرح از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل به سرمایه‌گذار بخش خصوصی راه برای تسریع در عملیات اجرایی آن هموار شده است.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی طرح تله‌سیژ اندبیل ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری می‌شود که بخشی از این از طریق پرداخت تسهیلات بانکی تامین خواهد شد، تشریح کرد: در طرح جدید ارائه شده از سوی سرمایه‌گذار تله‌سیژ اندبیل مسیر اجرای تله‌سیژ به سه کیلومتر افزایش یافته است.

استاندار اردبیل در سفر به خلخال در آیین‌های عزاداری ویژه ۲۸ صفر و در جمع دسته عزاداری نیروهای مسلح این شهرستان و همچنین مراسم مسجد جمعه شرکت کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:5آبان1398،کد خبر:83532513،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین