پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
عضو شورای شهر اردبیل از توجه به مطالبات پیمانکاران و مشکلات بیمه‌ای آنان در بودجه سال آینده شهرداری خبر داد.
شعار سال: علیرضا غریبی با اشاره به نقش راهبردی بودجه شهری در سال آینده عنوان کرد: انتخابات پیش رو و تغییرات اعضای شورا در سال آینده نباید باعث سردرگمی و خروج از برنامه در خدمات شهرداری به مردم شود.

وی با بیان اینکه دقت در رسیدگی به بودجه سال ۱۴۰۰ سبب انتظام عملی و کاری و نظم مالی شهرداری خواهد شد، افزود: با توجه به ضیق وقت در پایان سال و علی‌رغم تبلیغات پیش از موعد کاندیدا‌های خارج از شورا، تمام تلاش اعضای شورا به رسیدگی به تعرفه‌ها و جزییات بودجه صرف خواهد شد.

رئیس کمیسیون ترافیک دوره پنجم شورای شهر اردبیل گفت: علی‌رغم اینکه بخش حداکثری درآمد بودجه شهرداری اردبیل در مناطق مرکزی شهر حاصل می‌شود، اما در تخصیص بودجه، همه مناطق به نسبت تقریبا برابر از بودجه برخوردار می‌شوند تا سعی شود برخی کمبود‌ها در مناطق کم‌برخوردار برطرف شود.

غریبی در مورد بودجه بخش ترافیک شهر اردبیل نیز بیان کرد: شاهد افزایش ۴۴ درصدی در بودجه پیشنهادی در بخش ترافیک و حمل و نقل شهری هستیم و تمام سعیمان را خواهیم داشت تا بودجه بصورت واقعی تنظیم شود و در سال آتی با وجود وضعیت مبهم بیماری کرونا در واحد درآمد و هزینه کرد به مشکلات حبابی برخورد نکنیم.

وی افزایش بودجه‌های عمرانی از ۵۶ درصد به ۶۲ درصد را اقدام مناسبی برای افزایش سطح خدمات به شهروندان دانست و گفت: در سال ۱۳۹۹حدودا ۴۴ درصد بودجه برای هزینه‌های جاری و ۵۶ درصد آن برای اعتبارات تملک دارایی یا بودجه عمرانی بوده، اما برای سال آتی افزایش اعتبارات عمرانی به ۶۲ درصد پیشنهاد شده است.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان به حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: مطالبات پیمانکاران و مشکلات بیمه‌ای آن‌ها را نیز باید در بودجه سال آینده منظور کنیم چرا که بدون حضور پیمانکاران در کنار شهرداری، امکان ارایه خدمات کاهش می‌یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱۰ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۴۵۱۴۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
پرداخت بدهی ها در ایران اون هم در زمینه شهرداری واقعا اوضاع رو به شدت متشنج کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین