پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی از صدور شناسنامه رایگان برای نوزادانی که روز ولادت حضرت محمد (ص) متولد شوند و نام محمد را برای آنان انتخاب کنند خبر داد.

شعارسال: علیرضا مهرآور  در این باره  گفت: والدینی که نوزادشان در سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) (روزهای ۱۹ و ۲۴ آبان امسال) به دنیا آمده اگر نام زیبای محمد را برایشان انتخاب و تا سه روز بعد از ولادت برای دریافت شناسنامه به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند، از پرداخت هزینه  صدور شناسنامه نوزاد معاف خواهند بود. 

وی افزود: در خراسان جنوبی بیش از ۵۸ هزار نفر نام محمد و بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز نام احمد را برای فرزندان خود انتخاب کرده‌اند که این تعداد از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۳ مورد بوده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار داشت: انتخاب نام‌های نیکو از توصیه‌های موکد مجموعه ثبت احوال به والدین است و این مهم بر اساس روایات دینی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در هفت ماه گذشته سال جاری ۹ هزار و ۳۳۸ نوزاد در استان متولد شدند که از این تعداد چهار هزار و ۷۶۸ نفر پسر و چهار هزار و ۵۷۰ نوزاد دختر بوده‌اند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 19آبان1398  ، کدخبر: 922294، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین