پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۶۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
رئیس آبفا شهری داراب گفت: تزریق بیشتر از استاندارد گاز "کلر" در تصفیه خانه آب شرب این شهر، باعث ایجاد بو و طعم نامطلوب در آب مناطقی از این شهر شده است؛ شهروندان این مناطق لازم است از مصرف چنین آبی خودداری کنند.

شعارسال: صادق جباری  افزود: در پی تست فنی ایستگاه پمپاژ توسط پیمانکار، مقداری از این آب وارد مخزن شهرک الزهرا شده که منجر به ایجاد بو و طعم و مزه گاز کلر در آب و شکایت شهروندان شد که بلافاصله پس از اطلاع؛ مخزن از مدار خارج و بطور کامل شستشو شده و آب استاندارد مجددا وارد مدار شد.

وی در ادامه گفت: با این حال با توجه به اینکه آب غیراستاندارد طی ساعاتی وارد مخازن و لوله‌کشی منازل شده است ممکن است تا ٢۴ ساعت طعم و بوی کلر در آب احساس شود.

جباری در عین حال تاکید کرد: آب شربی که هم اینک وارد شبکه آبرسانی می شود، از نظر میزان تزریق کلر در وضعیت استاندارد قرار دارد و هیچ مشکلی نیست.

زاهدانی رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب نیز در خصوص بو و طعم نامطلوب آب شرب داراب در روز دوشنبه گفت: آزمایش های اولیه حاکی از کلر زیاد است، برای اظهار نظر نهایی آب شهر به آزمایشگاه شیمی در استان فرستاده می‌شود.

                                                                  

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 20آبان1398  ، کدخبر: 83550818، www.irna.ir                                 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
آب شربی که هم اینک وارد شبکه آبرسانی می شود، از نظر میزان تزریق کلر در وضعیت استاندارد قرار دارد و هیچ مشکلی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
کلا سوال اینجا پیش میاد که چرا آب باید بد بو باشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین