پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۱۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
مهدی موسوی‌کمازانی گفت:آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سمنان با قابلیت انجام ۱۰۰ نوع آزمایش به شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران متصل شد.

شعارسال: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سمنان با قابلیت انجام ۱۰۰ نوع آزمایش به شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران متصل شد.
 
 به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، سرپرست آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سمنان اظهار کرد: این آزمایشگاه با قابلیت انجام ۱۰۰ نوع آزمایش به شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران (شاعا) متصل شده است.
 
مهدی موسوی‌کمازانی گفت: در حال حاضر ۱۵ آزمایشگاه ازجمله آزمایشگاه‌های نانو، نفت، شیمی، متالوژی، بیوشیمی، انگل‌شناسی، حیوانات آزمایشگاهی، علوم درمانگاهی، ریخته‌گری، خواص مکانیکی، ساخت افزودنی و ...  به‌صورت زیرمجموعه با آزمایشگاه مرکزی در ارتباط هستند.
 
وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تعداد آزمایشگاه‌ها به عدد ۲۰ برسد، افزود: با راه‌اندازی این آزمایشگاه دانشجویان و دیگر کاربران می‌توانند با اتصال به سامانه آزمایشگاه، به‌صورت آنلاین، از تحقیقات دانشجویی استفاده کنند.
 
سرپرست آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سمنان از راه‌اندازی سایت این آزمایشگاه به نشانی https://centrallab.semnan.ac.ir/ خبر داد و بیان کرد: دانشجویان و متقاضیان انجام آزمایش‌های مختلف حتی از خارج دانشگاه هم می‌توانند با مراجعه به این سایت ثبت‌نام و درخواست خود را ثبت کنند.
 
موسوی‌کمازانی گفت: راه‌اندازی و ساماندهی تجهیزات موردنیاز گروه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری، بهره‌وری بهینه از امکانات موجود، ایجاد ارتباط بین پژوهشگران و انتقال اطلاعات، امکان دسترسی اعضای هیأت علمی و دانشجویان به امکانات پژوهشی و امکان مشارکت فعال در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در سطوح استانی، ملی و بین‌المللی ازجمله اهداف تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سمنان است.
 
به گزارش فارس؛ آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سمنان با حضور مسؤولان دانشگاه و نیز معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها و رؤسای پارک‌های علم و فناوری منطقه ۹ کشور به بهره‌برداری رسید.
 
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  فارس  ،تاریخ انتشار:     23 آبان 1398،کدخبر:  13980823000695 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
با راه‌اندازی این آزمایشگاه دانشجویان و دیگر کاربران می‌توانند با اتصال به سامانه آزمایشگاه، به‌صورت آنلاین، از تحقیقات دانشجویی استفاده کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
امیدواریم که بتوانن آزمایشات اثر بخشی در این آزمایشگاه انجام بدن و به مردم فایده برسونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین