پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، حجت الاسلام نعمتی بعنوان امام جمعه جدید شهرستان نیر معرفی شد.

شعار سال: دراین مراسم آیت اله عاملی با بیان اهمیت اقامه نماز جمعه گفت: درسطح کشور 900نفر ائمه جمعه به اقامه نماز می پردازند که رعایت تقوای الهی و پیگیری مسائل و مشکلات مردم و جامعه از مهمترین مباحث مطرح شده در نمازهای جمعه است.

نماینده ولی فقیه دراستان به جنگ روانی دشمن علیه کشورهای منطقه و حتی کشورما اشاره کرد و افزود: اکنون دشمنان با به راه انداختن جنگ روانی در عراق و دیگر کشورها شاهد پیشبرد اهداف شوم خود هستند که مردم باید با بصیرت کامل مراقب اهداف آنها باشند.
امام جمعه اردبیل یکی از راههای گسترش بصیرت مردم را حضور در نمازجمعه دانسته به ثمرات 40 ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد.

دراین مراسم امامی فرماندار شهرستان نیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد دولت در شهرستان گفت: در شهرک تخصصی آب نیر هشت کارخانه درحال احداث میباشد که بزودی دو کارخانه مورد افتتاح و راه اندازی قرار خواهد گرفت.
امامی افزود: با راه اندازی این کارخانه ها برای 400 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
وی به فعال بودن ناحیه صنعتی نیر هم اشاره کردو گفت: بعداز چندین سال راکد بودن این ناحیه ، اکنون 16 مجوز احداث کارخانه و کارگاه دراین شهرک صادر شده که نزدیک به 200میلیارد تومان سرمایه گذاری و با اشتغالزایی یک هزارو500نفر بزودی راه اندازی خواهد شد.
امامی به پروژه مکانیزه کردن اراضی پایاب سد سرخاب اشاره کردو گفت: هم اکنون پنج پیمانکار دراین پروژه درحال فعالیت می باشند که با اتمام آن اراضی پایاب هشت روستا به اندازه سه هزارو550هکتار تحت پوشش آبیاری مکانیزه قرار خواهد گرفت.

درپایان این مراسم از زحمات 17 ساله حجت الاسلام مقدسی امام جمعه سابق نیر تقدیر شد و حجت الاسلام نعمتی بعنوان امام جمعه جدید شهرستان نیر معرفی گردید.
لازم به ذکر است که حجت الاسلام نعمتی امام جمعه پیشین هشتجین بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 26 آبان 98، کد مطلب: 2574084: www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین